Best Western Hotels
  • Mój BEST WESTERN REWARDS
  • Moja rezerwacja


Best Western News

Read latest local and international Best Western news here.

Już od listopada br. polscy członkowie Best Western Rewards będą mogli zamieniać punkty zebrane podczas pobytów w hotelach Best Western na dowolne audiobooki dostępne w serwisie internetowym autdioteka.pl. Założony w 1988 r. Best Western Rewards to jeden z pierwszych programów lojalnościowych w branży hotelarskiej.

Misją Best Western jest bycie liderem branży w jakości obsługi klienta. Program Best Western Rewards jest jednym ze sposobów na wprowadzenie jej w życie. Obiekty należące do największej na świecie rodziny hotelowej każdego dnia pokazują jak ważne jest dla nich zadowolenie stałych gości. Za swoje pobyty otrzymują oni punkty, które mogą zamienić na bardzo starannie wybrane nagrody.


Audioteka.pl jest serwisem internetowym dystrybuującym audiobooki poprzez własną mobilna platformę cyfrowej dystrybucji treści audio obejmującą aplikacje na smartphony, tablety i samochody. Rozpoczęte w listopadzie partnerstwo z portalem da polskim członkom Best Western Rewards możliwość zamiany punktów z programu na dowolne książki do słuchania. Będą mogli korzystać również z dodatkowych promocji na platformie, stworzonych wyłącznie z myślą o nich.


- Best Western Rewards cieszy się w Polsce coraz większym zainteresowaniem. Uznaliśmy, że to idealny moment na rozbudowanie lokalnej oferty programu i podarowanie jego członkom nowych możliwości. Dotychczas punkty wymieniane były m.in. na kolejne noclegi, mile lotnicze oraz inne usługi dodatkowe. Warto dodać, że w najbliższych miesiącach planujemy jeszcze bardziej zintensyfikować proces rozwoju Best Western Rewards na polskim rynku. Nawiązanie współpracy z serwisem audioteka.pl to ważny krok w tym kierunku - mówi Gheorghe Cristescu, Dyrektor Best Western na Polskę.


Aktualnie międzynarodowy serwis Audioteka współpracuje z ponad 350 wydawcami z całego świata, oferując tysiące tytułów. Platforma działa w Polsce, Czechach, Hiszpanii, Francji, oraz w Szwecji i Niemczech. Najbliższe plany rozwoju spółki zakładają uruchomienie serwisów w Finlandii, Norwegii, na Węgrzech, w Turcji, na Litwie, a także w Rosji, Wielkiej Brytanii oraz we Włoszech.


- Jesteśmy przekonani, że współpraca z największą na świecie rodziną hotelową Best Western ułatwi nam dotarcie do wielu nowych użytkowników książek do słuchania – szczególnie, że są to osoby podróżujące, czyli potencjalni słuchacze audiobooków. Nie wykluczamy także rozbudowy jej zakresu w przyszłości – mówi Marcin Beme, twórca serwisu audioteka.pl.


Założony w 1988 r. Best Western Rewards to jeden z pierwszych programów lojalnościowym w branży hotelarskiej. Aktualnie liczy ponad 20 milionów aktywnych członków z całego świata. Dołączenie do Best Western Rewards jest całkowicie bezpłatne. Zapisać do programu można się na stronie www.bwrewards.fi. Ponadto osoby, które należą do innego programu lojalnościowego z branży hotelarskiej, mogą skorzystać z oferty Best Western Rewards Status Match – No Catch®. Pozwala ona dołączyć do Best Western Rewards zachowując status osiągnięty w poprzednim programie.


Polscy członkowie Best Western Rewards są rejestrowani w programie lojalnościowym przez filię Best Western Hotels Finland, Baltic States and Poland. Mogą oni zbierać punkty lub mile lotnicze na całym świecie i zamieniać je na nagrody przygotowywane przez lokalny oddział Best Western. Istnieje również wiele sposobów na zdobycie dodatkowych punktów. Obecnie, do końca 2013 r. sieć udostępnia specjalną ofertę, dzięki której każdy, kto zarezerwuje pobyt w hotelu Best Western przez oficjalną stronę internetową sieci www.bestwestern.pl, otrzyma 500 punktów do wykorzystania w ramach programu.


W lipcu br. Best Western Rewards zajął drugie miejsce, spośród programów 16 największych sieci hotelowych na świecie, w rankingu najlepszych programów lojalnościowych sektora turystycznego, opublikowanego przez amerykańską platformę medialna U.S. News & World Report.

 

O sieci Best Western
Best Western to największa na świecie rodzina hotelowa, do której należy obecnie ponad 4 000 hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Działają one pod trzema markami: BEST WESTERN, BEST WESTERN PLUS oraz BEST WESTERN PREMIER. To, co łączy obiekty Best Western to jakość i standard obsługi klientów, wspólny system rezerwacyjny oraz programy sprzedażowo – marketingowe. Wszystkie hotele należące do sieci są niezależnie zarządzane i stanowią własność prywatnych inwestorów. Każdego dnia goszczą łącznie setki tysięcy gości. BW Hotels Osuuskunta, określany też jako Best Western Hotels Finland, Baltic States and Poland, jest siedzibą biura reprezentującego sieć Best Western w Finlandii, krajach bałtyckich oraz w Polsce.

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianom.

 

Kartą Travel Card można bardzo łatwo płacić za usługi hotelowe. Karta jest akceptowana we wszystkich hotelach Best Western na Świecie.

Zyskaj bezpłatne noclegi w hotelach Best Western zbierając punkty w programie Best Western Rewards

Na początku drugiego kwartału 2014 roku portfolio Best Western w Polsce wzbogaci się o kolejny, szósty już obiekt o podwyższonym standardzie. Prace wykończeniowe w BEST WESTERN PLUS Q Hotel Wrocław właśnie dobiegają końca. Oficjalne otwarcie inwestycji planowane jest na kwiecień 2014 roku.


BEST WESTERN PLUS Q Hotel Wrocław będzie drugim należącym do największej na świecie rodziny hotelowej obiektem w stolicy Dolnego Śląska. Jednocześnie to czwarty hotel pod szyldem Best Western, którego operatorem jest Grupa Dobry Hotel. - Następny kontrakt z tym samym partnerem to dowód, że nasz model biznesowy sprawdza się na polskim rynku. Ponadto to już kolejny obiekt, którego właściciele decydują się na funkcjonowanie w rodzinie Best Western od samego początku swojej działalności - mówi Gheorghe Marian Cristescu, Dyrektor Best Western na Polskę. - Nie bez przypadku zdecydowaliśmy się na rozbudowę naszej oferty właśnie we Wrocławiu. Od lat miasto jest uznawane za jedno z najbardziej przyjaznych biznesowi w Polsce. Do tego przeżywa prawdziwy rozkwit za sprawą wyboru do tytułu Europejskiej Stolicy Kultury. W związku z tą inicjatywą przewiduje się, że stolicę Dolnego Śląska w 2016 roku może odwiedzić nawet kilka milionów turystów więcej niż zwykle – dodaje Cristescu.


Trzygwiazdkowy obiekt zlokalizowany został przy ulicy Zaolziańskiej 2, niecałe 10 minut piechotą od Dworca Głównego. Oferta BEST WESTERN PLUS Q Hotel Wrocław została opracowana przede wszystkim z myślą o klientach biznesowych, w których obsłudze Grupa Dobry Hotel ma wieloletnie doświadczenie. W pełni klimatyzowany obiekt udostępni 127 pokoi z łazienkami (w tym 6 z możliwością łączenia) oraz apartament. Goście będą mogli również skorzystać z darmowego dostępu do WiFi, sejfów oraz zestawów do kawy i herbaty. Dodatkowo dla zmotoryzowanych przewidziano 23 miejsca parkingowe w garażu podziemnym.


Ponadto hotel odda do dyspozycji lobby z barem o powierzchni ok. 250 m2 oraz restaurację. Natomiast na pierwszym piętrze znajdzie się centrum konferencyjne z foyer. Składać się na nie będą 3 duże sale (po ok. 80 m2), które pomieszczą łącznie 200 osób, oraz 2 mniejsze (po ok. 25 m2). Goście będą mogli też skorzystać z bogato wyposażonej sali fitness.


Na etapie opracowywania projektu hotelu nie zapomniano również o podróżujących rodzinach. Z myślą o nich 20 pokoi wyposażonych zostało w rozkładane sofy. Ponadto dla dzieci do 16. roku życia, nocujących w tym samym pokoju co rodzice, przewidziano bezpłatny nocleg.


- W trzech obiektach Grupy Dobry Hotel, które już od kilku miesięcy funkcjonują pod szyldem Best Western, systematycznie rośnie liczba rezerwacji, zwłaszcza w segmencie biznesowym. Ponadto odwiedza nas więcej gości z zagranicy, co również może być rezultatem międzynarodowej rozpoznawalności Best Western - mówi Daniel Łukaszewicz, Business Development Director Grupy Dobry Hotel. - W przeciągu 2 najbliższych lat planujemy realizację co najmniej dwóch kolejnych inwestycji i nie wykluczamy, że w ich przypadku również podejmiemy współpracę z Best Western – dodaje Łukaszewicz.

Wraz z końcem stycznia br. do obiektów marki BEST WESTERN PLUS dołączył BEST WESTERN Hotel Ferdynand. W rankingu Best Hotel Award 2012 został on uznany za najlepszy hotel w Rzeszowie.

Best Western to obecnie lider na polskim rynku hoteli franczyzowych. Co więcej, pod względem liczby posiadanych obiektów zajmuje drugą pozycję wśród międzynarodowych sieci hotelowych obecnych w Polsce. Tajemnicą międzynarodowego sukcesu sieci jest przywiązywanie ogromnej wagi do jakości. Każdy z hoteli należących do Best Western, minimum raz do roku, przechodzi kontrolę, której celem jest ocena m.in. poziomu oferowanych usług oraz stanu wyposażenia. BEST WESTERN Hotel Ferdynand spełniając wszystkie niezbędne wymogi rozpoczął działanie pod niedawno wprowadzoną do Polski marką PLUS, która jest przyznawana hotelom funkcjonującym pomiędzy standardem BEST WESTERN a marką PREMIER.

Trzygwiazdkowy BEST WESTERN PLUS Hotel Ferdynand zlokalizowany jest w samym centrum miasta, 100 metrów od dworca PKP i PKS oraz 11 km od lotniska w Jesionce. Obiekt udostępnia 39 pokoi (70 miejsc noclegowych) z indywidualnie sterowaną klimatyzacją oraz bezpłatnym dostępem do Internetu. Niespełna 5 minut zajmuje dotarcie z hotelu na rzeszowski Rynek Starego Miasta, gdzie skupia się kulturalne i rozrywkowe życie mieszkańców. Dla gości biznesowych oprócz 2 sal konferencyjnych mieszczących po ok. 40 osób przygotowano także salę przeznaczoną na spotkania w mniejszym gronie.

- Nasza strategia zakłada zapewnienie maksimum satysfakcji naszym gościom. Pragniemy ich przekonać, że warto do nas wracać, dlatego tak ważna jest dla nas dbałość o każdy najmniejszy szczegół. Tym bardziej cieszy fakt, że grupa stałych gości hotelu wciąż się powiększa – mówi Anna Tadla-Szawan, General Manager BEST WESTERN PLUS Hotelu Ferdynand.

Od otwarcia hotelu, w listopadzie 2010 roku, jego oferta jest stale wzbogacana o dodatkowe usługi. W ubiegłym roku do dyspozycji gości oddano m.in. drugą salę konferencyjną, restaurację oraz coffee bar. W ostatnim czasie uruchomiona została także oferta room service.

Aktualnie pod marką BEST WESTERN PLUS funkcjonują w Polsce 4 hotele. Pod tym samym szyldem, zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, przed końcem roku rozpocznie działanie hotel Chomiąża Park położony niedaleko Bydgoszczy.

– Przywiązujemy bardzo dużą wagę do jakości oferowanych usług. Dzięki kontrolom przeprowadzanym przez wyspecjalizowany zespół audytorów mamy pewność, że wszystkie nasze hotele spełniają międzynarodowe standardy sieci – podsumowuje Gheorghe Marian Cristescu, Regionalny Dyrektor Sprzedaży Best Western na Polskę.

O sieci Best Western
Best Western to największa na świecie rodzina hotelowa, do której należy obecnie ponad 4 000 hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Działają one pod trzema markami: BEST WESTERN, BEST WESTERN PLUS oraz BEST WESTERN PREMIER. To, co łączy obiekty Best Western to jakość i standard obsługi klientów, wspólny system rezerwacyjny oraz programy sprzedażowo – marketingowe. Wszystkie hotele należące do sieci są niezależnie zarządzane i stanowią własność prywatnych inwestorów. Każdego dnia goszczą łącznie setki tysięcy gości. BW Hotels Osuuskunta, określany też jako Best Western Hotels Finland, Baltic States and Poland, jest siedzibą biura reprezentującego sieć Best Western w Finlandii, krajach bałtyckich oraz w Polsce.

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianom.


Od początku swojej działalności Best Western przywiązywało najwyższą wagę do jakości oferowanych usług. Wszystkie hotele należące do sieci zobowiązane są do wprowadzenia, a następnie utrzymania określonych przez nią standardów. Co roku każdy z obiektów przechodzi wnikliwą kontrolę przeprowadzaną przez wyspecjalizowanego audytora.


Filia Best Western na Finlandię, Kraje bałtyckie i Polskę, będąca częścią Best Western International, nagradza hotele w oparciu o wyniki badań satysfakcji gości w danym roku. Nagroda jakości w 2012 roku trafiła do BEST WESTERN Hotel Apollo w Oulu w Finlandii. Nagrodę za najlepszą jakość oraz najwyższy poziom satysfakcji gości przyznano hotelowi BEST WESTERN Samantta w Haukipudas w Finlandii. BEST WESTERN Kraków Old Town został natomiast uznany za hotel, który w porównaniu z rokiem ubiegłym w największym stopniu poprawił jakość oferowanych usług.


- Poprzez przyznawanie nagród hotelom należącym do sieci pragniemy zwrócić uwagę gości jak istotne jest dla nas utrzymania najwyższych standardów. Systematycznie ulepszamy program i aktualizujemy minimalne wymogi, jakie muszą spełniać członkowie sieci. Przede wszystkim uważnie słuchamy naszych gości i monitorujemy rozwój międzynarodowych norm sieci hotelowych - mówi Saija Kekkonen, Dyrektor Zarządzający Best Western na Finlandię, kraje bałtyckie i Polskę.


- Utrzymanie jakości na najwyższym poziomie wymaga systematycznej pracy i poświęcenia. Przykładowo hotel w Oulu, aby upewnić się, że wszystkie wymagane normy są spełniane, zainwestował w dodatkowy system kontroli. BEST WESTERN Hotel Samantta w Haukipudas rozbudował natomiast swoją ofertę o 12 nowych pokoi. Ocena obiektu obejmowała jednak wszystkie pomieszczenia. Przedstawiciele BEST WESTERN Kraków Old Town również ciężko pracowali. W plebiscycie Best Hotel Award 2012 obiekt otrzymał tytuł najlepszego hotelu w Krakowie. Jesteśmy niezwykle dumni mogąc przyznać tak wspaniałym hotelom nasze nagrody – kontynuuje Saija Kekkonen.

Wraz z początkiem roku do Best Western oficjalnie dołączyły dwa kolejne hotele – w Lublinie i Kielcach. Tym samym największa na świecie rodzina hotelowa rozpoczęła 2013 rok z 18 obiektami w 12 województwach w Polsce, dysponującymi łącznie prawie 1700 pokojami.

 

Oba obiekty, Hotel Łysogóry w Kielcach oraz Korona Spa & Wellness w Lublinie pomyślnie przeszły kontrolę i oficjalnie rozpoczęły działalność pod szyldem Best Western, zwiększając bazę noclegową sieci o ponad 200 pokoi i apartamentów. Ponadto hotel Łysogóry po pracach remontowych, jakie przechodził w ostatnich miesiącach i dostosowaniu do międzynarodowych wymogów sieci zmienił nazwę na BEST WESTERN Grand Hotel.

 

Mimiony rok był dla nas okresem intensywnego rozwoju.Udało się zdywersyfikować nasze portfolio, uzupełniając je o obiekty oferujące usługi dodatkowe, takie jak SPA czy nowoczesne centra konferencyjne. Dzięki temu jesteśmy w stanie zaspokoić potrzeby zarówno klientów biznesowych, z którymi jesteśmy najczęściej kojarzeni, jak i turystów indywidualnych – mówi Gheorghe Marian Cristescu, Regionalny Dyrektor Sprzedaży Best Western na Polskę.

 

Pierwotne plany Best Western zakładały pozyskanie 8 hoteli do końca ubiegłego roku. Wynik ten udało się przekroczyć – sieć podpisała aż 13 kontraktów, z czego część na lata 2013 i 2014. Zrealizowano także wcześniejsze zapowiedzi wprowadzenia na polski rynek marki Plus, charakteryzującej obiekty o podwyższonym standardzie. Jednym z trzech hoteli działających obecnie pod tym szyldem jest nowo otwarty, BEST WESTERN Plus Korona Spa & Wellness w Lublinie.

 

Planujemy utrzymać dynamiczne tempo wzrostu i do końca tego roku współpracować z co najmniej 30 obiektami – podsumowuje Gheorghe Marian Cristescu.

 

Następne hotele Best Western zostaną otwarte m.in. w Katowicach oraz Piotrkowie Trybunalskim. Przedstawiciele sieci cały czas prowadzą rozmowy z właścicielami obiektów w różnych częściach Polski. Dokładne lokalizacje nowych hoteli zostaną ujawnione już niebawem.

 

Sieć Best Western została uznana przez branżowy magazyn Hotelarz za Najlepszą Sieć 2012, powtarzając tym samym sukces z roku ubiegłego. Gheorghe Marian Cristecu, Regionalny Dyrektor Sprzedaży Best Western na Polskę został natomiast wyróżniony tytułem Człowieka Roku. Ponadto Best Western otrzymała tytuł najlepszej sieci hotelowej w Polsce w plebiscycie Best Hotel Award 2012.

 

O sieci Best Western

Best Western to największa na świecie rodzina hotelowa, do której należy obecnie ponad 4 000 hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Działają one pod trzema markami: BEST WESTERN, BEST WESTERN PLUS oraz BEST WESTERN PREMIER. To, co łączy obiekty Best Western to jakość i standard obsługi klientów, wspólny system rezerwacyjny oraz programy sprzedażowo – marketingowe. Wszystkie hotele należące do sieci są niezależnie zarządzane i stanowią własność prywatnych inwestorów. Każdego dnia goszczą łącznie setki tysięcy gości. BW Hotels Osuuskunta, określany też jako Best Western Hotels Finland, Baltic States and Poland, jest siedzibą biura reprezentującego sieć Best Western w Finlandii, krajach bałtyckich oraz w Polsce.

 

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmiano

Uznany magazyn branżowy „Hotelarz" po raz trzeci docenił najważniejsze osoby oraz najciekawsze wydarzenia branży hotelarskiej. W tegorocznym zestawieniu sieć Best Western otrzymała tytuł Najlepszej Sieci w Polsce, powtarzając tym samym sukces z roku ubiegłego. Ponadto Gheorghe Marian Cristecu, Regionalny Dyrektor Sprzedaży Best Western na Polskę został wyróżniony tytułem Człowiek Roku.

 

– Rok 2012 był dla nas okresem niezwykle intensywnej pracy. W ciągu zaledwie 12 miesięcy otworzyliśmy pierwsze biuro Best Western w Polsce, rozbudowaliśmy zespół i przede wszystkim wzbogaciliśmy nasze portfolio o kolejne wspaniałe obiekty, gwarantujące międzynarodowe standardy. Tym bardziej cieszy nas fakt, że po raz kolejny nasz wysiłek został doceniony w tak wyjątkowy sposób – mówi Gheorghe Marian Cristescu, Regionalny Dyrektor Sprzedaży Best Western na Polskę.

Wyróżnienia magazynu „Hotelarz", jednego z najpopularniejszych czasopism branży hotelarskiej w Polsce, przyznawane są w 7 kategoriach: Debiut Roku, Sieć Roku, Człowiek Roku, Nowa Marka, Gorące Miejsce Roku oraz Wydarzenie Roku Przyszłego.

– W przyszłym roku zamierzamy utrzymać tempo rozwoju i podsumowując następne 12 miesięcy cieszyć się kolejnymi sukcesami – dodaje Gheorghe Marian Cristescu.

 

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami największa na świecie rodzina hotelowa rozbudowuje swoją ofertę na Śląsku. W 2014 roku do sieci dołączy Browar Mariacki w Katowicach. Tym samym będzie to już trzeci obiekt, którego przedstawiciele decydują się na współpracę z Best Western na samym początku swojej działalności.


Trzygwiazdkowy hotel Browar Mariacki zaoferuje swoim gościom 46 pokoi oraz kameralne zaplecze konferencyjne. Jego główną atrakcją będzie browar. Goście będą mogli śledzić proces produkcji piwa z poziomu hotelowej restauracji, serwującej regionalną kuchnię.


– Budując nasze portfolio zwracamy szczególną uwagę na indywidualny charakter każdego z obiektów. W tym wypadku zachwycił nas pomysł powrotu do lokalnej tradycji, połączenia browaru z hotelem oraz niezwykły zapał inwestorów w realizacji projektu – mówi Gheorghe Marian Cristescu, Regionalny Dyrektor Sprzedaży Best Western na Polskę.


Ze względu na charakter przedsięwzięcia idealną lokalizacją okazała się tętniąca życiem ulica Mariacka. Ostatecznie wybór padł na modernistyczną kamienicę, łączącą w sobie zarówno tradycje hotelarskie, jak i piwne. Mieściła się tu bowiem już w XIX w. dawna piwiarnia browaru L. Handlera, później skład piwny browaru Szwede, a w latach 30. Hotel Europejski, jeden z najlepszych w mieście. Po II wojnie światowej zmienił on nazwę na Śląski, a następnie popadł w ruinę i ostatecznie w latach 90. został zamknięty.


Ze względu na fakt, że obiekt od kilkunastu lat nie był użytkowany, zakres koniecznych do przeprowadzenia prac remontowych jest ogromny. Obejmie on m.in. wymianę wszystkich instalacji, burzenie ścian wewnętrznych czy pogłębianie piwnic. Dodatkowo dobudowana zostanie część restauracyjna. Inwestorzy już otrzymali pozytywną decyzję środowiskową, a proces przygotowywania projektów dobiega końca. Przetarg na prace budowlane zostanie ogłoszony najprawdopodobniej na początku przyszłego roku. Koszt modernizacji szacowany jest na ok. 10 mln zł. Inwestorzy rozpoczęli starania o preferencyjny kredyt w ramach programu, którego celem jest wspieranie rewitalizacji zniszczonych przestrzeni miejskich.
Dodatkowym atutem wybranej przez inwestora lokalizacji są plany władz samorządowych dotyczące przebudowy ulicy Mariackiej w gastronomiczno-rozrywkowe centrum miasta. Ulica została bowiem już kilka lat temu przekształcona w deptak, na którym odbywa się regularnie wiele wydarzeń artystycznych czy imprez kulturalnych, a co roku powstają nowe restauracje, knajpki, kluby i galerie malarskie. Jest to miejsce, które przyciąga swoim klimatem zarówno mieszkańców, jak i przyjezdnych.
– Przeprowadzone przez nas analizy wskazują na rosnące w mieście zapotrzebowanie na wysokiej klasy obiekty hotelarskie, spowodowane boomem inwestycyjnym, jaki przeżywają właśnie Katowice – mówi Bartłomiej Biedzki, Prezes Zarządu Spółki Browar Mariacki. ¬– Dowodem tego są ostatnio rozpoczęte inwestycje, takie jak budowa nowego dworca PKP, Muzeum Śląskiego, galerii handlowych, Międzynarodowego Centrum Kongresowego czy przebudowa śródmieścia. Ponadto wzrost popularności mini browarów restauracyjnych sprawia, iż nasz obiekt zaproponuje zupełnie unikatową ofertę w mieście – podsumowuje Biedzki.

 

O sieci Best Western
Best Western to największa na świecie rodzina hotelowa, która świętuje w tym roku 66 lat swojej działalności. Do sieci należy obecnie ponad 4 000 hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Działają one pod trzema markami: BEST WESTERN, BEST WESTERN PLUS oraz BEST WESTERN PREMIER. To, co łączy obiekty Best Western to jakość i standard obsługi klientów, wspólny system rezerwacyjny oraz programy sprzedażowo – marketingowe. Wszystkie hotele należące do sieci są niezależnie zarządzane i stanowią własność prywatnych inwestorów. Każdego dnia goszczą łącznie setki tysięcy gości. Best Western Hotels Osuuskunta, określany też jako Best Western Hotels Finland, Baltic States and Poland, jest siedzibą biura reprezentującego sieć Best Western w Finlandii, krajach bałtyckich oraz w Polsce.

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianom.

Sieć Best Western po raz kolejny potwierdziła swoją silną pozycję na polskim rynku nieruchomości komercyjnych. W plebiscycie Best Hotel Award została uznana za najlepszą sieć hotelową w Polsce.

 

Best Western charakteryzuje nie tylko najszybszy rozwój na polskim rynku, ale też gwarancja międzynarodowych standardów i usług na najwyższym poziomie. W drugiej edycji rankingu Best Hotel Award sieć została doceniona przez gości hotelowych i otrzymała pierwsze miejsce w ogólnopolskiej kategorii „sieć hotelowa", wyprzedzając zdecydowanie swoją konkurencję.


– Po raz kolejny potwierdziliśmy, że sieć Best Western to idealne rozwiązanie dla osób często podróżujących po kraju. Niezależnie od miejsca w jakim znajdują się nasi goście, zawsze mogą liczyć na najwyższy poziom usług za niewygórowaną cenę – mówi Gheorghe Marian Cristescu, Regionalny Dyrektor Sprzedaży Best Western na Polskę.


Ponadto w tegorocznym rankingu Best Hotel Award, Best Western Hotel Kraków Old Town uzyskał piewsze miejsce wśród krakowskich hoteli z segmentu od 1 do 3 gwiazdek, powtarzając tym samym sukces z ubiegłego roku. Best Western Hotel Ferdynand został natomiast uznany za najlepszy hotel w Rzeszowie. Dodatkowo hotele należące do sieci, zlokalizowane w Katowicach, Warszawie, Osjakowie oraz Białymstoku, uplasowały się na drugich pozycjach w kategoriach odpowiednich swoim lokalizacjom.


– Otrzymanie tylu wyjątkowych tytułów to dla nas najlepszy dowód zadowolenia gości odwiedzających hotele Best Western. Fakt ten cieszy nas tym bardziej, że funkcjonujemy na polskim rynku stosunkowo krótko – podsumowuje Gheorghe Marian Cristescu.
Plebiscyt został zorganizowany przez firmę Global Hotels & Travel, właściciela serwisu rezerwuje.pl. W rankingu wzięło udział 287 hoteli oraz 8 sieci hotelowych nominowanych w 46 kategoriach regionalnych i ogólnopolskich. Ponad 16 000 osób, oddało niemal 25 200 ważnych głosów. Patronat honorowy nad plebiscytem objęła Polska Organizacja Turystyczna oraz Polska Izby Turystyki.

 

O sieci Best Western
Best Western to największa na świecie rodzina hotelowa, która świętuje w tym roku 66 lat swojej działalności. Do sieci należy obecnie ponad 4 000 hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Działają one pod trzema markami: BEST WESTERN, BEST WESTERN PLUS oraz BEST WESTERN PREMIER. To, co łączy obiekty Best Western to jakość i standard obsługi klientów, wspólny system rezerwacyjny oraz programy sprzedażowo – marketingowe. Wszystkie hotele należące do sieci są niezależnie zarządzane i stanowią własność prywatnych inwestorów. Każdego dnia goszczą łącznie setki tysięcy gości. Best Western Hotels Osuuskunta, określany też jako Best Western Hotels Finland, Baltic States and Poland, jest siedzibą biura reprezentującego sieć Best Western w Finlandii, krajach bałtyckich oraz w Polsce.

  • 1
  • 2

Hotele Best Western zapraszają do Polski, Finlandii, Łotwy i Litwy, zarówno w celach biznesowych jak i turystycznych!

Trip Advisor for Best WesternOpinie podróżnych są teraz na naszej stronie internetowej. Szukaj logo Tripadvisor dla uzyskania więcej informacji!