Best Western Hotels
  • Mój BEST WESTERN REWARDS
  • Moja rezerwacja


Początki Best Western sięgają 1946 roku. Twórcą marki jest M.K. Guertin – hotelarz z Kalifornii posiadający wówczas 23-letnie doświadczenie w branży. Jego rewolucyjne plany biznesowe – zapewnienie zaplecza marketingowego i wsparcia przy jednoczesnej swobodzie w doborze środków pomagających dotrzeć do lokalnych klientów – odbiły się echem zarówno wśród hotelarzy, jak i gości. Takie podejście doskonale oddaje politykę obowiązującą w Best Western. Niezależnie od wielkości misją każdej placówki należącej do sieci Best Western jest zapewnienie wygody i wysokiej jakości usług zarówno gościom podróżującym w interesach, jak i szukającym wypoczynku.

Organizacja

Marka i koncepcja Best Western stanowią własność sieci Best Western International mającej swoją siedzibę w Phoenix w stanie Arizona w Stanach Zjednoczonych.

Zostań z nami!

Sukces członkostwa w Best Western wynika z uznawanych przez nas zasad odpowiedzialnej przedsiębiorczości. Oznacza to, że hotele Best Western spełniają potrzeby osób podróżujących w zakresie czystości, wygody, uprzejmości oraz kosztów. Wszystkie hotele Best Western cechują te same międzynarodowe standardy obsługi i jakości. Dodatkowo corocznie w każdym z hoteli przeprowadzana jest kontrola jakości.

Sieć obejmuje trzy rodzaje hoteli: BEST WESTERN®, BEST WESTERN PLUS® oraz BEST WESTERN PREMIER®, co sprawia, że możliwe jest zaspokojenie oczekiwań gości w ponad 100 krajach na świecie!

Opowiedz nam o swoich doświadczeniach związanych z Best Western, możesz również skontaktować się z centrum obsługi klienta..

Hotele Best Western zapraszają do Polski, Finlandii, Łotwy i Litwy, zarówno w celach biznesowych jak i turystycznych!

Trip Advisor for Best WesternOpinie podróżnych są teraz na naszej stronie internetowej. Szukaj logo Tripadvisor dla uzyskania więcej informacji!