Best Western Hotels
  • Mój BEST WESTERN REWARDS
  • Moja rezerwacja


Na czym polega polityka w związana z serwowaniem śniadań w Best Western?

Wszystkie hotele Best Western oferują możliwość spożycia śniadania w pokoju śniadaniowym, restauracji lub dostarczenie śniadania do pokoju za pośrednictwem usługi room service. Cena śniadania jest zmienna i zależy od hotelu. Cenniki hoteli Best Western zawierają informacje o wliczeniu śniadania do ceny pobytu.

W którym momencie mogę złożyć specjalne zamówienie dotyczące pobytu?

Zamówienia specjalne można składać podczas rezerwacji pobytu w hotelu przez Internet. Rezerwacja przez Internet umożliwia składanie zamówień dotyczących rozkładanych łóżek, łóżeczek dziecięcych, udogodnień dla palaczy, jak również umieszczenie zapytania w polu przeznaczonym do wpisywania komentarzy. Realizacja zamówień specjalnych nie jest gwarantowana i zależy od dostępności w momencie meldowania. Nasz personel postara się zrobić wszystko, aby spełnić daną prośbę. W przypadku konkretnych potrzeb lub pytań z nimi związanych prosimy o bezpośredni kontakt telefoniczny z hotelem.

Co się dzieje w przypadku pozostawienia rzeczy w hotelu?

W przypadku zagubionych rzeczy prosimy o bezpośredni kontakt z hotelem. Jak najszybsze zgłoszenie faktu zagubienia zwiększa szanse na odnalezienie pozostawionego przedmiotu. Personel hotelu doradzi, jak odzyskać pozostawione rzeczy.

Czy po wymeldowaniu mogę przechować bagaż w hotelu?

Goście hoteli Best Western mogą przechowywać bagaż w hotelu do 6 godzin po wymeldowaniu.

Jak wyrazić pozytywną opinię o hotelu?

Strona www.bwfeedback.com umożliwia pozostawianie pozytywnych komentarzy o hotelu lub nadzwyczajnej jakości obsługi.

Hotele Best Western zapraszają do Polski, Finlandii, Łotwy i Litwy, zarówno w celach biznesowych jak i turystycznych!

Trip Advisor for Best WesternOpinie podróżnych są teraz na naszej stronie internetowej. Szukaj logo Tripadvisor dla uzyskania więcej informacji!