Warunki programu

BEST WESTERN REWARDS - WARUNKI

Zgodność statusów 

Jeśli użytkownik jest członkiem programu lojalnościowego innej sieci hotelowej i korzysta z równoważnych korzyści wynikających z przynależności do programu Platinum lub Diamond, bezpłatnie zapewniamy zgodność statusu i przeprowadzamy aktualizację!

Należy wypełnić formularz i zwrócić go do Zespołu Rewards wraz z kopią bieżącego oświadczenia lub karty członkowskiej wskazującej bieżący poziom wraz z programem lojalnościowym innego hotelu, a my zajmiemy się resztą!

Zgodność statusów – warunki

System zgodności statusów („Oferta") umożliwia nowym i istniejącym uczestnikom programu Best Western Rewards ® zamieszkującym Finlandię, kraje nadbałtyckie i Polskę („Członek") możliwość podniesienia poziomu/statusu uczestnictwa w programie Best Western Rewards do poziomu równego, lecz nie wyższego niż bieżący poziom/status członkowski w programie lojalnościowym innej sieci hotelowej („Program lojalnościowy firmy konkurencyjnej"). Aby skorzystać z oferty, uczestnicy muszą skontaktować się z zespołem Best Western Rewards (Zespół Rewards), dzwoniąc pod numer 800-004 4255 (Estonia), 0800-12010 (Finlandia), 8000-2608 (Łotwa), 880-030396 (Litwa), 00800-441 1669 (Polska) lub wysyłając wiadomość e-mail pod adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. i przedstawiając dowód uczestnictwa w programie lojalnościowym sieci konkurencyjnej oraz poziom/status zaangażowania. Uczestnik ponosi odpowiedzialność za okazanie dowodu uczestnictwa w programie lojalnościowym poprzez przesłanie go faksem pod numer +39 02 2901 3057 lub skorzystanie z innej alternatywnej metody.

Zespół Rewards wyznacza poziom/status członkostwa w programie Best Western Rewards ®Elite odpowiadający statusowi uczestnictwa w programie sieci konkurencyjnej, w oparciu o liczbę noclegów wymaganych do uzyskania tego poziomu/statusu. Poziomy/statusy uczestnictwa dostępne w Best Western Rewards® to Platinum Elite (przyznawane po spędzeniu 15 kwalifikowanych noclegów w ciągu roku kalendarzowego) oraz Diamond Elite (przyznawane po spędzeniu 30 kwalifikowanych noclegów w ciągu roku kalendarzowego). „Nocleg kwalifikowany" oznacza pojedynczy nocleg w hotelu sieci Best Western za stawkę w wysokości określonej w programie Best Western Rewards®. Nowa karta Elite Best Western Rewards ® zostanie przesłana na adres uczestnika w ciągu 2 – 3 tygodni od zmiany statusu. List potwierdzający przyznanie nowego statusu służy do okazywania w czasie zameldowania i wymeldowania do czasu otrzymania nowej karty. Zostają przyznane wyłącznie odpowiadające poziomy/statusy, oferta nie dotyczy punktów. Zastosowanie mają wszystkie zasady Best Western Rewards ®. Dodatkowe informacje o zasadach programu i opcjach uczestnictwa w programie Best Western Rewards ® znajdują się na stronie www.bestwestern.fi/en/rewards. Obowiązywać mogą inne ograniczenia. Oferty nie można łączyć z innymi ofertami lub zniżkami. Oferta podlega anulowaniu lub zmianom bez wcześniejszego powiadomienia. Każdy hotel działający pod marką Best Western jest własnością niezależnych podmiotów i funkcjonuje w niezależny sposób. Best Western i znaki Best Western są znakami usługowymi lub zarejestrowanymi znakami usługowymi Best Western International, Inc.

Menu

 Polski
Menu