BW We Care Clean RGB 72 DPI

 

Nasze zobowiązanie do zapewnienia bezpieczeństwa i zdrowia dzięki wiodącym w branży standardom utrzymania czystości.

Obserwujemy bardzo stopniowe otwieranie się świata na nowo, bardzo się cieszymy, że możemy ponownie powitać w hotelach naszych stałych i lojalnych gości, spełniając jednocześnie Państwa oczekiwania w zakresie dbałości o zdrowie i dobre samopoczucie. Zdajemy sobie sprawę, że kiedy ponownie wyruszycie Państwo w podróż, Wasza świadomość i oczekiwania w zakresie czystości w hotelach będą jeszcze wyższe i kluczowe przy wyborze noclegu.

Przez prawie 75 lat, Best Western® Hotels & Resorts pozostawał liderem w branży pod względem zapewnienia czystego, sprawnego i dobrze utrzymanego hotelu dla swoich gości. W 2012 r. sieć była pierwszą marką hotelową, która wprowadziła z sukcesem program I Care Clean obejmujący standardy utrzymywania wysokiej jakości czystości. W początkowej fazie rozwoju pandemii COVID-19, byliśmy również jednymi z pierwszych w branży, którzy wprowadzili standardy w zakresie wzmocnienia procedur związanych z utrzymaniem higieny i czystości w hotelach.

Dzisiaj kontynuując nasze zobowiązanie do zapewnienia Państwu bezpiecznego i zdrowego pobytu w tym trudnym czasie, wzmocniliśmy oraz udoskonaliliśmy nasze standardy czystości w formie nowego programu We Care CleanSM.

Program We Care Clean obejmuje procedury czystości w pokojach i częściach wspólnych, usprawnia procesy pozwalające na ograniczenie kontaktu na linii gość-personel, z jednoczesnym zachowaniem poziomu jakości usług i serwisu, oczekiwanych w każdym hotelu Best Western.

 

Przy najbliższym pobycie, z pewnością zauważycie Państwo kilka zmian, jak chociażby oznakowanie przypominające o zachowaniu minimalnej odległości od innych; niemniej możecie mieć Państwo pewność, że jednocześnie w hotelu nadal egzekwowane są podwyższone i kompleksowe standardy czystości. Program We Care Clean obejmuje pięć obszarów w hotelu:

1.    Recepcja i Lobby:

·       Uproszczone procedury check-in oraz check-out dla ograniczenia kontaktu z personelem.

·       Obecność oznakowania linii zachowania bezpiecznego dystansu minimum 2 metry od innych, usunięte wybrane elementy wyposażenia w lobby jak : broszury, prasa, druki papierowe itp.

·       Wzmocnione procedury regularnej dezynfekcji w Recepcji, lobby, ze szczególnym uwzględnieniem miejsc najczęściej dotykanych przez gości.

·       Zapewnienie dyspenserów lub chusteczek z płynem do dezynfekcji rąk na terenie hotelu.

2.     Pokój, sprzątanie :

·       Wzmocnione procedury sprzątania i higieny w pokojach, po wyjeździe gościa, czekamy 24-72 godziny przed rozpoczęciem sprzątania pokoju i ponownym wynajmem, do każdej powierzchni w pokoju i łazience mają zastosowanie odpowiednie środki czystości i dezynfekcji przeznaczone do eliminacji wirusa Covid-19

3.      Tymczasowe standardy śniadania:
          Zdajemy sobie sprawę, jak ważne jest zaoferowanie jakościowego śniadania podczas pobytu, dlatego wprowadziliśmy różne opcje śniadania, abyście otrzymali Państwo bezpieczny i zdrowy posiłek:

  • Oferta śniadania jest zgodna z lokalnymi wymogami i przepisami, w większości hoteli zamknięta restauracja/sala śniadaniowa dla uniknięcia gromadzenia się gości w jednym miejscu.
  • Opcja śniadania “ Na wynos” serwowana w większości hoteli z produktami spożywczymi, w zamkniętym opakowaniu.
  • Hotele mają możliwość serwowania śniadania w opcji śniadanie serwowane do stolika gościa lub też w formie pre-plate. Dla ograniczenia kontaktu gościa z produktami spożywczymi, powierzchniami bufetu oraz zapobieganiu transmisji wirusa.

4.      Udogodnienia w częściach wspólnych:

  • Usługi rekreacyjne ( fitness, basen, spa), sale konferencyjne – jeśli mogą być otwarte, są sprzątane przy użyciu odpowiednich środków chemicznych i dezynfekujących. Na zakończenie dnia, obszary te mogą być dezynfekowane z zastosowaniem zamgławiania/ozonowania itp.
  • Zapewnienie gościom dyspensera do dezynfekcji rąk lub żel/płyn/chusteczki do jednorazowego użytku.

5.      Wymagania dla personelu:

  • Personel zobowiązany jest do przestrzegania przepisów sanitarnych, do używania środków ochrony osobistej, częstego i dokładnego mycia rąk, personel służby pięter oraz pralni korzystający z masek oraz rękawiczek ochronnych. 
  • Stanowiska pracy będą sprzątane i dezynfekowane po zakończeniu każdej zmiany.
  • Pracownik jeśli nie czuje się dobrze-zobowiązany jest pozostać w domu, wie jak postępować w przypadku podejrzenia kontaktu z osobą zarażoną Covid-19, jest na bieżąco szkolony z: procedur sprzątania, zachowania odpowiedniego, minimalnego dystansu itd.

Uproszczony Check-In / Check-Out

cpoy 1

Zminimalizowany kontakt z personelem i pozostałymi gośćmi.

Wzmocnione procedury sprzątania i higieny w pokojach i częściach wspólnych

copy 2

Korzystanie z najnowszych narzędzi, technologii i środków czystości do eliminacji Covid-19.

Ograniczenie przestrzeni do potencjalnego rozprzestrzeniania się wirusa

Copy 3

Modyfikacja oferty śniadaniowej, usunięcia z pokoi wybranego wyposażenia.

Bezpieczeństwo i ochrona osobista personelu

copy 4
Personel przestrzegający przepisy sanitarne, stosujący środki ochrony osobistej ( maski, rękawiczki)
Obecność w przestrzeni ogólnej dyspenserów lub chusteczek do dezynfekcji rąk dla gości i personelu.

 
 
 

Menu

 Polski
Menu