BEST WESTERN REWARDS RUSH

 

Odbierz $20 na kolejny pobyt w hotelach Best Western.

 

TravelCard20USD

 

Zyskaj 15% zniżki przy rezerwacji noclegów w hotelach Best Western.

 

Teraz członkowie Best Western Rewards, którzy zarejestrują się w promocji w dniach od 20 maja do 2 września 2019 otrzymają jednorazowo
Travel Card o wartości $20, którą będzie można wykorzystać w ciągu 120 dni w dowolnym hotelu Best Western na świecie!

 

 

Chcesz odebrać swoje $20 i wykorzystać je podczas pobytu nad morzem, jeziorem lub w górach? Oto co musisz zrobić!

 

 

 

Nie mam jeszcze konta na Best Western Rewards

 

1. Dokonaj bezpłatnej rejestracji na stronie programu Best Western Rewards:

 

DOŁĄCZ BEZPŁATNIE

 

2. Przeczytaj warunki uczestnictwa w promocji i dokonaj rezerwacji na pobyt w dniach od 20 maja do 2 września 2019.

 

3. Potwierdź chęć otrzymania $20 zapisując się do promocji na stronie:

 

REWARDS RUSH

 

4. Karta podarunkowa będzie przesłana na adres poczty elektronicznej członka podany na jego profilu podczas rejestracji.

 

 
 

Jestem uczestnikiem programu Best Western Rewards

 

1. Przeczytaj warunki uczestnictwa w promocji i dokonaj rezerwacji na pobyt w dniach od 20 maja do 2 września 2019.

2. Potwierdź chęć uczestnictwa w promocji:

 

REWARDS RUSH

 

3. Karta podarunkowa będzie przesłana adres poczty elektronicznej członka podany na jego profilu podczas rejestracji.

 

 

 

CoJeszczeWartoWiedzieć?

 

 

Co jeszcze warto wiedzieć?

 

1. Więcej o warunkach promocji Rewards Rush przeczytasz tutaj.

2. Więcej o programie Best Western Rewards przeczytasz tutaj.

3. Więcej o karcie Best Western Travel Card przeczytasz tutaj.

• REJESTRACJA PROMOCJI jest wymagana przed zakończeniem pierwszego kwalifikowanego pobytu.

• Pobyt kwalifikujący do promocji musi zostać wykonany w dniach od 20 maja do 2 września 2019.

• Karta podróżna z $20 jest ważna przez 120 dni od daty wystawienia i może być zrealizowana w dowolnym hotelu Best Western na świecie (wyłączając destynacje Wielkiej Brytanii).

• Podczas rejestracji skorzystaj z kodu promocyjngo REWRUSH219.

4. Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

 

 

 

O sieci Best Western Hotels & Resorts

Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix (Arizona) jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4500* hoteli w ponad 100* miejscach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod 16 markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Executive Residency by Best Western®, Vīb®, GLō®, AidenSM, SadieSM, BW Premier Collection® i BW Signature Collection®. W wyniku niedawnego przejęcia Best Western wzbogacił swoją ofertę o marki: WorldHotels® Luxury, WorldHotels Elite i WorldHotels Distinctive. Portfolio uzupełniają marki franczyzowe SureStay®, SureStay Plus® oraz SureStay Collection®**. Działająca od ponad 70 lat Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wielokrotnie nagradzany system rezerwacji online i przez smartfony.

Best Western nieustannie bije rekordy branży w obszarze zdobywanych nagród i wyróżnień, wśród których są m. in. TripAdvisor® Certificate of Excellence uzyskany przez 66% hoteli sieci w Ameryce Północnej w 2018 roku, Business Travel News® plasująca drugi rok z rzędu Best Western Plus i Best Western na pierwszym miejscu marek hotelowych z segmentu upper-mid-price oraz mid-price, a także wyróżnienie Best Western Hotels & Resorts przez Fast Company miejscem w pierwszej dziesiątce najbardziej innowacyjnych firm w kategorii Augmented Reality/Virtual Reality. Od 10 lat Best Western zdobywa także nagrodę AAA® / CAA® Lodging Partner of the Year, uznającą zaangażowanie marki w świadczenie wyjątkowych usług dla blisko 60 milionów członków AAA / CAA w USA i Kanadzie. Hotele działające pod szyldem Best Western znalazły się też na wysokich miejscach rankingu J.D. Power’s 2018 North America Hotel Guest Satisfaction Index Study – zajmując pierwsze miejsce pod względem śniadań (kategoria żywności i napojów) dla obiektów mid-scale oraz drugie miejsce dla obiektów upper midscale.

Już ponad 40 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Współpraca z AAA / CAA i Google® Street View otworzyła przed podróżnymi nowe możliwości interakcji z marką. Poprzez partnerstwo z Google® Street View, Best Western stała się także pierwszą firmą tej wielkości i skali, która wykorzystuje wirtualną rzeczywistość w udogodnieniach dla swoich klientów, ustanawiając nowy standard w branży i zmieniając sposób, w jaki goście oglądają hotele. * Liczby podane są w przybliżeniu, mogą ulegać zmianie i dotyczą również hoteli obecnie znajdujących się w budowie. ** Wszystkie hotele Best Western i SureStay mają własnych właścicieli i są niezależnie zarządzane.

 

Warunki i Zasady Promocji Rewards Rush 2019

Warunki i Zasady Promocji Rewards Rush 2019

Letnia  promocja Best Western Rewards® 2019 („promocja”).

Warunki promocji

Członkowie† („członek” lub „członkowie”) Best Western Rewards®, którzy: (a) zarejestrują się
w promocji (na stronie: bestwestern.com/rewardsrush2  lub w inny dozwolony sposób (np. w recepcji dowolnego hotelu oznaczonego marką Best Western®)), (b) po zrealizowaniu jednego (1)  pobytu spełniającego warunki * między 20.05.2019  roku a 02.09.2019 roku („okres promocji”) w hotelu oznaczonym marką Best Western na całym świecie*** oraz (c) posiadają ważny adres poczty elektronicznej podany na profilu członka, w czasie rejestracji do promocji, otrzymają promocyjną jedną (1) kartę Best Western Travel Card® („karta podarunkowa”) o wartości 20 USD.

Istnieje limit jednej (1) karty upominkowej, którą każdy Członek może zdobyć w Okresie Promocji. Karta Podarunkowa zostanie wysłana pocztą elektroniczną jako wirtualna karta podarunkowa na adres  e-mail Członka, zarejestrowanego na jego profilu. Karta Podarunkowa nie może być wykorzystana do opłacenia pierwszego kwalifikującego się pobytu, podczas którego Członek zakwalifikował się do otrzymania Karty Podarunkowej zgodnie z niniejszą Promocją. Karta Podarunkowa może zostać użyta do kolejnego pobytu po otrzymaniu Karty Podarunkowej. Karta podarunkowa będzie wydana w lokalnej walucie używanej w kraju zamieszkania Członka , jeśli jest dostępna** w przybliżonym nominale do 20 USD.

Przed pierwszym pobytem spełniającym warunki wymagane są: rejestracja w promocji i rejestracja lub członkostwo w programie Best Western Rewards. Nie uznaje się za spełniające wymogi promocji pobytów spełniających warunki zrealizowanych przed rejestracją w promocji i rejestracją lub członkostwem w programie Best Western Rewards. W programie Best Western Rewards można zarejestrować się na stronie internetowej: bestwesternrewards.com. Otrzymane karty podarunkowe tracą ważność po 120 dniach od daty wydania. Data ważności jest określona na karcie podarunkowej..

Promocja nie łączy się z innymi ofertami, promocjami czy rabatami. Nie są dostępne wznowienia, zmiany ani wymiany. Promocja nie podlega przeniesieniu. Promocja może zostać odwołana lub zmieniona bez uprzedzenia bądź po wyczerpaniu zapasów. Karta podarunkowa zostanie przesłana elektronicznie na adres poczty elektronicznej członka (bez względu na zadeklarowaną przez członka rezygnację
z otrzymywania powiadomień od Best Western). Karta podarunkowa zostanie przesłana po około 1-2 tygodniach od zrealizowania pobytu spełniającego warunki
. Karty podarunkowe będą przesyłane jedynie na adres poczty elektronicznej członka podany na jego profilu podczas rejestracji – nie będą przesyłane pocztą tradycyjną ani innymi sposobami. Obowiązują wszystkie zasady programu Best Western Rewards. Szczegółowe warunki programu znajdują się na stronie internetowej: bestwesternrewards.com. Obowiązują wszystkie zasady karty podarunkowej Best Western Travel Card. Szczegółowe warunki karty podarunkowej Best Western Travel Card znajdują się na stronie internetowej: travelcard.bestwestern.com.

Członkowie, którzy mają miejsce zamieszkania w Ameryce Północnej, Środkowej lub Południowej, mogą uzyskać potrzebną pomoc, kontaktując się z obsługą klienta pod numerem telefonu: 1-800-237-8483 lub pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Członkowie, którzy mają miejsce zamieszkania w Wielkiej Brytanii, mogą kontaktować się pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Członkowie, którzy mają miejsce zamieszkania w Azji, mogą kontaktować się pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Członkowie, którzy mają miejsce zamieszkania w Australii, Nowej Zelandii, Afryce i Chinach, mogą kontaktować się pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Wszyscy pozostali członkowie potrzebujący pomocy mogą kontaktować się z mediolańską obsługą klienta pod numerem telefonu: +800 22 73 28 85, pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

† Wszyscy członkowie Best Western Rewards spełniają warunki przedmiotowej promocji bez względu na kraj zamieszkania.

* Do celów przedmiotowej promocji „pobyt spełniający warunki” definiuje się jako dowolny pobyt obejmujący jedną lub więcej kolejnych nocy w tym samym hotelu oznaczonym marką Best Western (wyłączając lokalizacje w Wielkiej Brytanii), po stawce kwalifikującej się do zdobywania punktów/ nagród partnerów lotniczych z wyjątkiem pobytu zarezerwowanego za pośrednictwem internetowego biura podróży, pobytu zarezerwowanego za pośrednictwem touroperatora lub pobytu zarezerwowanego po specjalnej stawce rabatowej (w celu uzyskania dodatkowych informacji dotyczących kryteriów spełnienia warunków promocji – patrz zasady programu Best Western Rewards). Wielokrotne meldowanie i wymeldowywanie w tym samym obiekcie w czasie krótszym niż 24 godziny między wymeldowaniem a zameldowaniem będą liczone jak jeden pobyt spełniający warunki. Pobyty spełniające warunki, które są realizowane w okresie promocji, muszą zakończyć się najpóźniej w dniu 02.09.2019 roku lub przed 02.09.2019 roku, aby mogły zostać zaliczone do promocji. Pobyty spełniające warunki promocji realizowane w okresie promocji, których data zameldowania częściowo pokrywa się z rozpoczęciem okresu promocji, będą wliczane do promocji.

Każdy hotel oznaczony marką Best Western® jest niezależnie prowadzony i zarządzany. Znaki Best Western i the Best Western są znakami usługowymi lub zarejestrowanymi znakami usługowymi spółki Best Western International, Inc. © 2019 Best Western International, Inc. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Menu

 Polski
Menu