GO. GET. REWARDED.®

Zdobądź kartę podarunkową Best Western® o wartości 20 USD, Po Pierwszym Pobycie!

Członkowie Best Western Rewards®, którzy zarejestrują się w promocji i ukończą pobyt kwalifikowany* od 21 maja 2018 r. do 3 września 2018 r. w hotelu marki Best Western otrzymają kartę Best Western Gift Card (Travel Card) o wartości 20 USD po pierwszym kwalifikowanym pobycie*.

 best western rewards 450


 

WARUNKI

WARUNKI

Warunki – Letnia promocja Best Western Rewards® 2018 („promocja”)

Członkowie† („członek” lub „członkowie”) Best Western Rewards®, którzy: (a) zarejestrują się w promocji (na stronie: bestwestern.com/rewardsrush2 lub w inny dozwolony sposób (np. w recepcji dowolnego hotelu oznaczonego marką Best Western®)), (b) po zrealizowaniu jednego (1) pobytu spełniającego warunki * między 21.05.2018 roku a 03.09.2018 roku („okres promocji”) w hotelu oznaczonym marką Best Western oraz (c) posiadają ważny adres poczty elektronicznej podany na profilu członka, otrzymają promocyjną jedną (1) kartę Best Western Travel Card® („karta podarunkowa”) o wartości 20 USD.

Istnieje limit jednej (1) karty upominkowej, którą każdy Członek może zdobyć w Okresie Promocji. **Karta podarunkowa będzie wydana w lokalnej walucie członka w przybliżonym nominale do 20 USD. Przed pierwszym pobytem spełniającym warunki wymagane są: rejestracja w promocji i rejestracja lub członkostwo w programie Best Western Rewards. Nie uznaje się za spełniające wymogi promocji pobytów spełniających warunki zrealizowanych przed rejestracją w promocji i rejestracją lub członkostwem w programie Best Western Rewards. W programie Best Western Rewards można zarejestrować się na stronie internetowej: bestwesternrewards.com. Otrzymane karty podarunkowe tracą ważność po 120 dniach od daty wydania. Data ważności jest określona na karcie podarunkowej.


Promocja nie łączy się z innymi ofertami, promocjami czy rabatami. Nie są dostępne wznowienia, zmiany ani wymiany. Promocja nie podlega przeniesieniu. Promocja może zostać odwołana lub zmieniona bez uprzedzenia bądź po wyczerpaniu zapasów. Karta podarunkowa zostanie przesłana elektronicznie na adres poczty elektronicznej członka (bez względu na zadeklarowaną przez członka rezygnację z otrzymywania powiadomień od Best Western). Karta podarunkowa zostanie przesłana po około 2-3 tygodniach od zrealizowania pobytu spełniającego warunki. Karty podarunkowe będą przesyłane jedynie na adres poczty elektronicznej członka podany na jego profilu podczas rejestracji – nie będą przesyłane pocztą tradycyjną ani innymi sposobami. Obowiązują wszystkie zasady programu Best Western Rewards. Szczegółowe warunki programu znajdują się na stronie internetowej: bestwesternrewards.com. Obowiązują wszystkie zasady karty podróży Best Western Travel Card. Szczegółowe warunki karty podróży Best Western Travel Card znajdują się na stronie internetowej: travelcard.bestwestern.com.


Członkowie, którzy mają miejsce zamieszkania w Ameryce Północnej, Środkowej lub Południowej, mogą uzyskać potrzebną pomoc, kontaktując się z obsługą klienta pod numerem telefonu: 1-800-237-8483 lub pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Członkowie, którzy mają miejsce zamieszkania w Wielkiej Brytanii, mogą kontaktować się pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Członkowie, którzy mają miejsce zamieszkania w Azji, mogą kontaktować się pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Członkowie, którzy mają miejsce zamieszkania w Australii, Nowej Zelandii, Afryce i Chinach, mogą kontaktować się pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Wszyscy pozostali członkowie potrzebujący pomocy mogą kontaktować się z mediolańską obsługą klienta pod numerem telefonu: +800 22 73 28 85, pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
† Wszyscy członkowie Best Western Rewards spełniają warunki przedmiotowej promocji bez względu na kraj zamieszkania.

* Do celów przedmiotowej promocji „pobyt spełniający warunki” definiuje się jako dowolny pobyt obejmujący jedną lub więcej kolejnych nocy w tym samym hotelu oznaczonym marką Best Western, z wyjątkiem pobytu zarezerwowanego za pośrednictwem internetowego biura podróży, pobytu zarezerwowanego za pośrednictwem touroperatora lub pobytu zarezerwowanego po specjalnej stawce rabatowej (w celu uzyskania dodatkowych informacji dotyczących kryteriów spełnienia warunków promocji – patrz zasady programu Best Western Rewards). Wielokrotne meldowanie i wymeldowywanie w tym samym obiekcie po czasie krótszym niż 24 godziny między wymeldowaniem a zameldowaniem będą liczone jak jeden pobyt spełniający warunki. Pobyty spełniające warunki, które są realizowane w okresie promocji, muszą zakończyć się najpóźniej w dniu 03.09.2018 roku lub przed 03.09.2018 roku, aby mogły zostać zaliczone do promocji. Pobyty spełniające warunki promocji realizowane w okresie promocji, których data zameldowania częściowo pokrywa się z rozpoczęciem okresu promocji, będą wliczane do promocji.


Każdy hotel oznaczony marką Best Western® jest niezależnie prowadzony i zarządzany. Znaki Best Western i the Best Western są znakami usługowymi lub zarejestrowanymi znakami usługowymi spółki Best Western International, Inc. © 2018 Best Western International, Inc. Wszelkie prawa zastrzeżone

Menu

 Polski
Menu