Mieszkaj 3, płać za 2 i otrzymaj PODWÓJNE punkty BWR

MOD_SEARCH_HOTELS_COLLAPSE
  • 0 Noce


 


Mieszkaj 3 noce, płać za 2 i otrzymaj
PODWÓJNE punkty BWR za pobyt!


 



Skorzystaj z naszej specjalnej oferty!


Rezerwując nocleg na 3 doby zapłać za 2* i otrzymaj  PODWÓJNE punkty BWR 

 Oferta dotyczy rezerwacji dla pobytów w wybranych hotelach w Polsce od listopada 2020 do 31.03.2021.
Członkowie klubu Best Western Rewards otrzymują PODWÓJNE punkty BWR za każdy pobyt.

Członkowie klubu o statusie Blue oraz nowo zapisani członkowie klubu, kórzy wykorzystali rezerwację w ofercie "Mieszkaj 3 noce, płać za dwie i otrzymaj podwójne punkty BWR", w ramach podziękowania będą uprawnieni do podwyższenia swojego statusu do statusu GOLD Elite.

Rezerwacja może być bezkosztowo anulowana na 72H przed datą przyjazdu

 


*Rabat naliczany jest dla każdej nocy w wysokości 33.33% od ceny dnia.


 


 

Jeżeli nie jesteś jeszcze członkiem klubu BWR zapisz się do programu i korzystaj z przywilejów członkostwa!


 


DOŁĄCZ DO PROGRAMU JUŻ DZIŚ


 

WARUNKI

Regulamin oferty „Mieszkaj 3 noce, płać za 2 i otrzymaj podwójne punkty BWR”.

Klienci dokonujący rezerwacji w ofercie „Mieszkaj 3 noce, płać za 2 i otrzymaj podwójne punkty BWR”, otrzymają zakwaterowanie na 3 noce w cenie 2 nocy. Rabat w wysokości 33.33% naliczany jest dla każdej nocy od ceny dnia (Oferta elastyczna).

Zasady anulowania: opłacona z góry przy rezerwacji. Koszt pobytu podlega pełnemu zwrotowi w przypadku anulacji dokonanej najpóźniej 72 godziny przed datą przyjazdu.

Promocja jest dedykowana dla członków Best Western Rewards® i WorldHotels℠ Rewards.

Promocja jest uzależniona od dostępności każdego hotelu.

Promocja obowiązuje na pobyty trzydniowe w ofercie „Mieszkaj 3 noce, płać za 2 i otrzymaj podwójne punkty BWR” od listopada 2020 do 31 marca 2021 roku. Oferta jest ważna tylko na terenie Polski, Finlandii i w krajach bałtyckich.

Oferta nie łączy się z innymi promocjami dostępnymi w momencie rezerwacji.

Oferta „Mieszkaj 3 noce, płać za 2 i otrzymaj podwójne punkty BWR” jest dostępna tylko dla członków klubu Best Western Rewards, którzy dokonują rezerwacji bezpośrednio na stronie bestwestern.pl/com, za pośrednictwem Call Center lub bezpośrednio w hotelu.

Klienci, którzy nie są jeszcze uczestnikami programu Best Western Rewards, mogą zarejestrować się bezpłatnie w momencie rezerwacji za pośrednictwem strony internetowej Best Western. Promocja umożliwia zdobycie punktów Best Western Rewards® i WorldHotels℠ Rewards”.

Członkowie klubu o statusie Blue oraz nowo zapisani członkowie klubu, którzy wykorzystali rezerwację w ofercie „Mieszkaj 3 noce, płać za 2 i otrzymaj podwójne punkty BWR”, w ramach podziękowania będą uprawnieni do podwyższenia swojego statusu do statusu GOLD Elite.

Śniadanie można zamówić bezpośrednio przy zameldowaniu. Mogą obowiązywać dodatkowe koszty.

 

O sieci Best Western Hotels & Resorts

 

Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix (Arizona) jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4500* hoteli w ponad 100* miejscach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod 16 markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Executive Residency by Best Western®, Vīb®, GLō®, AidenSM, SadieSM, BW Premier Collection® i BW Signature Collection®. W wyniku niedawnego przejęcia Best Western wzbogacił swoją ofertę o marki: WorldHotels® Luxury, WorldHotels Elite i WorldHotels Distinctive. Portfolio uzupełniają marki franczyzowe SureStay®, SureStay Plus® oraz SureStay Collection®**. Działająca od ponad 70 lat Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wielokrotnie nagradzany system rezerwacji online i przez smartfony.

 

Best Western nieustannie bije rekordy branży w obszarze zdobywanych nagród i wyróżnień, wśród których są m. in. TripAdvisor® Certificate of Excellence uzyskany przez 66% hoteli sieci w Ameryce Północnej w 2018 roku, Business Travel News® plasująca drugi rok z rzędu Best Western Plus i Best Western na pierwszym miejscu marek hotelowych z segmentu upper-mid-price oraz mid-price, a także wyróżnienie Best Western Hotels & Resorts przez Fast Company miejscem w pierwszej dziesiątce najbardziej innowacyjnych firm w kategorii Augmented Reality/Virtual Reality. Od 10 lat Best Western zdobywa także nagrodę AAA® / CAA® Lodging Partner of the Year, uznającą zaangażowanie marki w świadczenie wyjątkowych usług dla blisko 60 milionów członków AAA / CAA w USA i Kanadzie. Hotele działające pod szyldem Best Western znalazły się też na wysokich miejscach rankingu J.D. Power’s 2018 North America Hotel Guest Satisfaction Index Study – zajmując pierwsze miejsce pod względem śniadań (kategoria żywności i napojów) dla obiektów mid-scale oraz drugie miejsce dla obiektów upper midscale. 

 

Już ponad 40 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Współpraca z AAA / CAA i Google® Street View otworzyła przed podróżnymi nowe możliwości interakcji z marką. Poprzez partnerstwo z Google® Street View, Best Western stała się także pierwszą firmą tej wielkości i skali, która wykorzystuje wirtualną rzeczywistość w udogodnieniach dla swoich klientów, ustanawiając nowy standard w branży i zmieniając sposób, w jaki goście oglądają hotele. * Liczby podane są w przybliżeniu, mogą ulegać zmianie i dotyczą również hoteli obecnie znajdujących się w budowie. ** Wszystkie hotele Best Western i SureStay mają własnych właścicieli i są niezależnie zarządzane.

 

 

 

 

Menu

 Polski
Menu