• Start
  • Oferty
  • Zimowa promocja – $60 w kartach podarunkowych

Zimowa promocja – do 60USD* w kartach podarunkowych

MOD_SEARCH_HOTELS_COLLAPSE
  • 0 Noce

 

OfertaSpecjalna

 

Oferta ważna
od 2 grudnia 2019 do 2 lutego 2020

Dołącz już dziś! Zapytaj o szczegóły w Recepcji lub zapisz się na bestwestern.com/rewardsrush4.

 

ZAREJESTRUJ SIĘ

 

* szczegółowe warunki w regulaminie promocji.

 

 
 

Warunki i Zasady Promocji Zima 2019 - Rewards Rush 4

Warunki i Zasady Promocji Zima 2019 - Rewards Rush 4

Best Western Rewards® 2019 Promocja zimowa („Promocja”)

Warunki

Członkowie Best Western Rewards („Członek(-kowie)”), który(-zy) (a) zarejestruje(-ą) się do Promocji (na stronie bestwestern.com/rewardsrush4 lub w inny dozwolony sposób, np. w recepcji dowolnego hotelu Best Western®), (b) zrealizuje(-ą) pobyt lub pobyty spełniający(-e) warunki* w okresie od 2 grudnia 2019 do 2 lutego 2020 („Okres promocji”) w hotelu Best Western w dowolnym miejscu na świecie oraz (c) posiada(-ją) prawidłowy adres poczty elektronicznej na profilu Członka w chwili rejestracji do Promocji może(-gą) otrzymać aż trzy promocyjne bony podróżne Best Western Travel Card® („Karty podarunkowe”).

Członkowie otrzymają jedną (1) Kartę podarunkową o wartości 10 USD/CAD/EUR/GBP** po zrealizowaniu pierwszego pobytu spełniającego warunki, jedną (1) Kartę podarunkową o wartości 20 USD/CAD/EUR/GBP** po zrealizowaniu drugiego pobytu spełniającego warunki i jedną (1) Kartę podarunkową o wartości 30 USD/CAD/EUR/GBP** po zrealizowaniu trzeciego pobytu spełniającego warunki. Obowiązuje limit trzech (3) Kart podarunkowych o łącznej wartości 60 USD/CAD/EUR/GBP** na Członka w Okresie promocji. Karta(-y) podarunkowa(-e) zostanie(-ą) wydana(-e) w walucie obowiązującej w kraju zamieszkania Członka wskazanym w profilu Członka (jeśli dotyczy**). Karta(-y) podarunkowa(-e) zostanie(-ą) wysłana(-e) jako wirtualna karta podarunkowa na adres e-mail Członka zarejestrowany na profilu Best Western Rewards. Kart(-y) podarunkowej(-ych) nie można użyć do zapłaty za pierwszy pobyt spełniający warunki, podczas którego Członek nabył prawo do otrzymania Karty podarunkowej w ramach niniejszej Promocji. Kart(-y) podarunkowej(-ych) można użyć do zapłaty za kolejny pobyt po otrzymaniu Karty podarunkowej.

Przed pierwszym pobytem spełniającym warunki Promocji wymagana jest rejestracja do Promocji oraz rejestracja/członkostwo w programie Best Western RewardsPobyty spełniające warunki zrealizowane przed rejestracją do Promocji oraz rejestracją/uzyskaniem członkostwa w programie Best Western Rewards nie zaliczają się na poczet spełnienia warunków Promocji. Rejestracji do programu Best Western Rewards można dokonać za pośrednictwem strony bestwesternrewards.com. Karta podarunkowa traci ważność po 120 dniach od daty wydania. Data ważności jest podana na Karcie podarunkowej.

Nie dopuszcza się przedłużenie ważności, zmiany i wymiany. Promocja nie podlega przeniesieniu. Promocja może zostać odwołana lub zmieniona bez uprzedzenia. Karta(-y) podarunkowa(-e) zostanie(-ą) wydana(-e) w terminie ok. 1-2 tygodni od zrealizowania pobytu(-ów) spełniającego(-ych) warunki. Karta(-y) podarunkowa(-e) zostanie(-ą) wysłana(-e) na adres poczty elektronicznej Członka (niezależnie od tego, czy Członek zrezygnował z otrzymywania powiadomień od Best Western). Karta(-y) podarunkowa(-e) nie zostanie(-ą) wysłana(-e) pocztą tradycyjną ani innymi sposobami, lecz jedynie na adres poczty elektronicznej Członka podany na profilu Członka podczas rejestracji. Obowiązuje regulamin programu Best Western Rewards. Szczegółowe warunki programu znajdują się na stronie internetowej: bestwesternrewards.com. Obowiązuje regulamin dotyczący bonu podróżnego Best Western Travel Card. Szczegółowe warunki dotyczące bonu podróżnego Best Western Travel Card znajdują się na stronie internetowej travelcard.bestwestern.com.

Członkowie zamieszkali w Ameryce Północnej, Ameryce Środkowej lub Ameryce Południowej mogą uzyskać pomoc pod numerem telefonu 1-800-237-8483 lub za pośrednictwem adresu Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Członkowie zamieszkali w Wielkiej Brytanii mogą kontaktować się za pośrednictwem adresu Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Członkowie zamieszkali w Azji mogą kontaktować się za pośrednictwem adresu Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Członkowie zamieszkali w Australii, Nowej Zelandii, Afryce i Chinach mogą kontaktować się za pośrednictwem adresu Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Wszyscy pozostali Członkowie mogą uzyskać pomoc kontaktując się z działem obsługi klienta w Mediolanie pod numerem telefonu ++800 22 73 28 85 oraz za pośrednictwem adresu Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

* „Pobyt spełniający warunki” na potrzeby niniejszej Promocji oznacza dowolny pobyt obejmujący jeden lub więcej kolejnych noclegów w tym samym hotelu Best Western w cenie spełniającej warunki uzyskania punktów lub nagród linii lotniczych/partnerów, z wyjątkiem pobytu zarezerwowanego za pośrednictwem internetowego biura podróży, pobytu zarezerwowanego za pośrednictwem touroperatora lub pobytu zarezerwowanego w specjalnej, obniżonej cenie (więcej informacji o kryteriach uprawniających można znaleźć w regulaminie programu Best Western Rewards). Wielokrotne zameldowanie i wymeldowanie w tym samym obiekcie w czasie krótszym niż 24 godziny między wymeldowaniem a zameldowaniem liczy się jako jeden pobyt spełniający warunki. Pobyty spełniające warunki w Okresie promocji muszą zakończyć się do dnia 3 lutego 2020 r. włącznie, aby mogły zostać zaliczone do Promocji. Pobyty spełniające warunki, które rozpoczęły się przed Okresem promocji, lecz w przypadku których data wymeldowania pokrywa się z dniem rozpoczęcia Okresu promocji, zostaną zaliczone do Promocji.

** Klienci zamieszkali w krajach, w których obowiązującą walutą jest USD, CAD, GBP lub EUR, otrzymają Kartę podarunkową w walucie obowiązującej w ich kraju; w pozostałych przypadkach Karta podarunkowa zostanie wydana w USD. Klienci zamieszkali w Polsce otrzymają Kartę podarunkową w EUR.

Każdy hotel Best Western® jest niezależnie prowadzony i zarządzany. Znaki „Best Western” i „the Best Western” są znakami usługowymi lub zarejestrowanymi znakami usługowymi spółki Best Western International, Inc. ©2019 Best Western International, Inc. Wszelkie prawa zastrzeżone.

 

OfertaSpecjalna

 

O sieci Best Western Hotels & Resorts

Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix (Arizona) jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4500* hoteli w ponad 100* miejscach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod 16 markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Executive Residency by Best Western®, Vīb®, GLō®, AidenSM, SadieSM, BW Premier Collection® i BW Signature Collection®. W wyniku niedawnego przejęcia Best Western wzbogacił swoją ofertę o marki: WorldHotels® Luxury, WorldHotels Elite i WorldHotels Distinctive. Portfolio uzupełniają marki franczyzowe SureStay®, SureStay Plus® oraz SureStay Collection®**. Działająca od ponad 70 lat Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wielokrotnie nagradzany system rezerwacji online i przez smartfony.

Best Western nieustannie bije rekordy branży w obszarze zdobywanych nagród i wyróżnień, wśród których są m. in. TripAdvisor® Certificate of Excellence uzyskany przez 66% hoteli sieci w Ameryce Północnej w 2018 roku, Business Travel News® plasująca drugi rok z rzędu Best Western Plus i Best Western na pierwszym miejscu marek hotelowych z segmentu upper-mid-price oraz mid-price, a także wyróżnienie Best Western Hotels & Resorts przez Fast Company miejscem w pierwszej dziesiątce najbardziej innowacyjnych firm w kategorii Augmented Reality/Virtual Reality. Od 10 lat Best Western zdobywa także nagrodę AAA® / CAA® Lodging Partner of the Year, uznającą zaangażowanie marki w świadczenie wyjątkowych usług dla blisko 60 milionów członków AAA / CAA w USA i Kanadzie. Hotele działające pod szyldem Best Western znalazły się też na wysokich miejscach rankingu J.D. Power’s 2018 North America Hotel Guest Satisfaction Index Study – zajmując pierwsze miejsce pod względem śniadań (kategoria żywności i napojów) dla obiektów mid-scale oraz drugie miejsce dla obiektów upper midscale. 

Już ponad 40 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Współpraca z AAA / CAA i Google® Street View otworzyła przed podróżnymi nowe możliwości interakcji z marką. Poprzez partnerstwo z Google® Street View, Best Western stała się także pierwszą firmą tej wielkości i skali, która wykorzystuje wirtualną rzeczywistość w udogodnieniach dla swoich klientów, ustanawiając nowy standard w branży i zmieniając sposób, w jaki goście oglądają hotele. * Liczby podane są w przybliżeniu, mogą ulegać zmianie i dotyczą również hoteli obecnie znajdujących się w budowie. ** Wszystkie hotele Best Western i SureStay mają własnych właścicieli i są niezależnie zarządzane.

 
 

Menu

 Polski
Menu