GO. GET. REWARDED.®

Zdobądź kartę podarunkową Best Western® o wartości 10 USD, mieszkając w hotelach na całym świecie!

Zarejestruj się teraz! Otrzymaj kartę podarunkową o wartości 10 USD za każdy pobyt w dowolnym hotelu marki Best Western na całym świecie * w okresie pomiędzy 1 grudnia 2017 r. a 31 stycznia 2018 r. Członkowie klubu Best Western Rewards® muszą zarejestrować się w promocji przed pierwszym kwalifikującym się pobytem.

 

WARUNKI

WARUNKI

Globalna promocja zimowa Best Western Rewards® 2017–2018 („promocja”)

 

Członkowie† („członek” lub „członkowie”) Best Western Rewards®, którzy: (a) zarejestrują się
w promocji (na stronie: www.bestwestern.com/winter lub w inny dozwolony sposób (np. w recepcji dowolnego hotelu oznaczonego marką Best Western®)), (b) między 01.12.2017 roku a 31.01.2018 roku („okres promocji”) zrealizują pobyt spełniający warunki* w hotelu oznaczonym marką Best Western oraz (c) posiadają ważny adres poczty elektronicznej podany na profilu członka, otrzymają promocyjną kartę Best Western Travel Card® („karta podarunkowa”) o wartości 10 USD. Karta podarunkowa będzie wydawana w lokalnej walucie członka. Karta podarunkowa może zostać wykorzystana w dowolnym hotelu oznaczonym marką Best Western na całym świecie.

Nie istnieją ograniczenia w odniesieniu do liczby kart podarunkowych, jaką w okresie promocji może uzyskać każdy członek programu. Karty podarunkowe będą wydawane w lokalnej walucie członka. Przed pierwszym pobytem spełniającym warunki wymagane są: rejestracja w promocji i rejestracja lub członkostwo w programie Best Western Rewards. Nie uznaje się za spełniające wymogi promocji pobytów spełniających warunki zrealizowanych przed rejestracją w promocji i rejestracją lub członkostwem w programie Best Western Rewards. W programie Best Western Rewards można zarejestrować się na stronie internetowej: bestwesternrewards.com. Otrzymane karty podarunkowe tracą ważność po 120 dniach od daty wydania. Data ważności jest określona na karcie podarunkowej. Nie są dostępne wznowienia, zmiany ani wymiany.

† Wszyscy członkowie Best Western Rewards spełniają warunki przedmiotowej promocji bez względu na kraj zamieszkania.

Promocja nie łączy się z innymi ofertami, promocjami czy rabatami. Nie są dostępne wznowienia, zmiany ani wymiany. Promocja nie podlega przeniesieniu. Promocja może zostać odwołana lub zmieniona bez uprzedzenia bądź po wyczerpaniu zapasów. Karta podarunkowa zostanie przesłana elektronicznie na adres poczty elektronicznej członka (bez względu na zadeklarowaną przez członka rezygnację
z otrzymywania powiadomień od Best Western). Karta podarunkowa zostanie przesłana po około 2-3 tygodniach od zrealizowania pobytu spełniającego warunki
. Karty podarunkowe będą przesyłane jedynie na adres poczty elektronicznej członka podany na jego profilu podczas rejestracji – nie będą przesyłane pocztą tradycyjną ani innymi sposobami. Obowiązują wszystkie zasady programu Best Western Rewards. Szczegółowe warunki programu znajdują się na stronie internetowej: bestwesternrewards.com. Obowiązują wszystkie zasady karty podróży Best Western Travel Card. Szczegółowe warunki karty podróży Best Western Travel Card znajdują się na stronie internetowej: travelcard.bestwestern.com.

Członkowie, którzy mają miejsce zamieszkania w Ameryce Północnej, Środkowej lub Południowej, mogą uzyskać potrzebną pomoc, kontaktując się z obsługą klienta pod numerem telefonu: 1-800-237-8483 lub pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Członkowie, którzy mają miejsce zamieszkania w Wielkiej Brytanii, mogą kontaktować się pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Członkowie, którzy mają miejsce zamieszkania w Azji, mogą kontaktować się pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Członkowie, którzy mają miejsce zamieszkania w Australii, Nowej Zelandii, Afryce i Chinach, mogą kontaktować się pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Wszyscy pozostali członkowie potrzebujący pomocy mogą kontaktować się z mediolańską obsługą klienta pod numerem telefonu: +800 22 73 28 85, pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

* Do celów przedmiotowej promocji „pobyt spełniający warunki” definiuje się jako dowolny pobyt obejmujący jedną lub więcej kolejnych nocy w tym samym hotelu oznaczonym marką Best Western,
z wyjątkiem pobytu zarezerwowanego za pośrednictwem internetowego biura podróży, pobytu zarezerwowanego za pośrednictwem touroperatora lub pobytu zarezerwowanego po specjalnej stawce rabatowej (w celu uzyskania dodatkowych informacji dotyczących kryteriów spełnienia warunków promocji – patrz zasady programu Best Western Rewards). Wielokrotne meldowanie i wymeldowywanie w tym samym obiekcie po czasie krótszym niż 24 godziny między wymeldowaniem a zameldowaniem będą liczone jak jeden pobyt spełniający warunki. Pobyty spełniające warunki, które są realizowane
w okresie promocji, muszą zakończyć się najpóźniej 31.01.2018 roku, aby mogły zostać zaliczone do promocji. Pobyty spełniające warunki promocji realizowane w okresie promocji, których data zameldowania częściowo pokrywa się z rozpoczęciem okresu promocji, będą wliczane do promocji.

Każdy hotel oznaczony marką Best Western® jest niezależnie prowadzony i zarządzany. Znaki Best Western i the Best Western są znakami usługowymi lub zarejestrowanymi znakami usługowymi spółki Best Western International, Inc. © 2017-©2018 Best Western International, Inc. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Menu

 Polski
Menu