CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA

Najczęściej zadawane pytania

W celu dokonania rezerwacji, zgłoszenia uwag na temat niedawnego pobytu lub uzyskania odpowiedzi na swoje pytania od Best Western Hotels & Resorts należy skontaktować się z nami poprzez nasze nasze BIURA REZERWACJI NA CAŁYM ŚWIECIE.  Jesteśmy dostępni przez całą dobę, siedem dni w tygodniu.

W razie pytań dotyczących konta w programie Best Western Rewards®, w tym zdobywania lub wymiany punktów, należy odwiedzić CENTRUM OBSŁUGI PROGRAMU BEST WESTERN REWARDS®. .

Wymagania dotyczące rezerwacji/ Pytania

Czy potrzebuję karty kredytowej, aby dokonać rezerwacji noclegu w hotelu?

Tak, sieć Best Western wymaga karty kredytowej do wszystkich rezerwacji hotelu dokonywanych przez Internet. Dzięki temu gwarantujemy udostępnienie pokoju
w hotelu lub motelu w dniu przyjazdu. Karta kredytowa nie zostanie obciążona do momentu przybycia gościa do hotelu, chyba że hotel wymaga przedpłaty lub zaliczki. Informacja o wymaganiach dotyczących przedpłaty, zaliczki i anulowania jest dostępna na etapie procesu potwierdzenia rezerwacji.

W przypadku braku anulowania rezerwacji dokonanych przez Internet zgodnie
z warunkami odwołania rezerwacji danego hotelu od gościa zostanie pobrana opłata za jeden nocleg, chyba że w ramach rezerwacji noclegu przez Internet wymagano pełnej płatności z góry lub minimalnej długości pobytu.

Jeżeli ktoś nie chce używać swojej karty kredytowej w Internecie, należy dokonać rezerwacji w sieci Best Western pod numerem telefonu 1-800-564-2515 (Ameryka Północna) lub poprzez regionalne centrum rezerwacji – Polska 00 800 441 1669.

 

Jakie są warunki odwołania rezerwacji przez Internet w sieci Best Western?

Warunki odwołania rezerwacji w sieci Best Western są różne w zależności od lokalizacji. Należy zapoznać się z polityką danego hotelu sieci Best Western podczas autoryzacji pobytu w procesie rezerwacji przez Internet.

W przypadku braku anulowania rezerwacji dokonanych przez Internet zgodnie
z warunkami odwołania rezerwacji danego hotelu od gościa zostanie pobrana opłata za jeden nocleg, chyba że w ramach rezerwacji noclegu przez Internet wymagano pełnej płatności z góry lub minimalnej długości pobytu.

W przypadku wymagania płatności pełnej kwoty z góry od gościa zostanie pobrana opłata za cały zarezerwowany pobyt, chyba że zmieni lub anuluje rezerwację zgodnie z warunkami odwołania rezerwacji danego hotelu. W pewnych okresach podróży, jak np. w święta czy podczas wydarzeń specjalnych, może być wymagany minimalny pobyt. Przy rezerwacjach pobytu o minimalnym czasie trwania od gościa zostanie pobrana opłata za cały zarezerwowany pobyt, jeżeli wymelduje się przed zarezerwowaną datą wyjazdu.

W razie potrzeby uzyskania dalszych wyjaśnień co do warunków odwołania rezerwacji danego hotelu należy skontaktować się bezpośrednio z hotelem lub z regionalnym centrum rezerwacji – Polska 00 800 441 1669.

Czy moja karta kredytowa zostanie obciążona, jeżeli zapomnę o anulowaniu rezerwacji?

Tak. Rezerwacje jest zagwarantowana numerem karty kredytowej. W celu uniknięcia pobrania opłaty należy odwołać rezerwację zgodnie z warunkami określonymi przez dany hotel. Warto zapoznać się z warunkami odwołania rezerwacji w danym hotelu.

Mam pytanie dotyczące rozliczenia

Za rozliczenie odpowiada dany podmiot. W celu rozwiązania tej kwestii należy skontaktować się bezpośrednio z hotelem. Tutaj ROZPOCZNIJ WYSZUKIWANIE od danych kontaktowych hotelu.

Ewentualnie możesz przekazać nam taką informację, a my udokumentujemy ją i skierujemy do danego podmiotu. Odpowiedź zostanie przekazana przez dany podmiot za pomocą wiadomości e-mail, telefonicznie lub listownie tak szybko, jak to możliwe. Poniżej znajduje się lista naszych biur rezerwacji na świecie. Pod te numery można dzwonić, aby dokonać rezerwacji i uzyskać dalszą pomoc. Jesteśmy dostępni przez całą dobę, siedem dni w tygodniu.

Zmiana lub odwołanie rezerwacji

 

Muszę zmienić lub odwołać rezerwację

W celu zmiany lub odwołania rezerwacji w wyznaczonym terminie należy wejść w zakładkę Sprawdź rezerwacje na naszej stronie.

Jak uzyskać podgląd rezerwacji hotelu w Internecie?

Jeżeli rezerwacji dokonano na stronie bestwestern.com, należy wejść w zakładkę Sprawdź rezerwacje, aby zweryfikować obecne rezerwacje, wprowadzając swoje imię i nazwisko oraz numer potwierdzenia. Aby uzyskać dostęp do swoich rezerwacji, można się też zalogować, używając swojego numeru członkowskiego w programie Best Western Rewards®.

Jak zmienić lub odwołać rezerwację?

Jeżeli rezerwacji dokonano na stronie bestwestern.com (i dochowano terminu odwołania bądź zmiany), można uzyskać do niej dostęp i zmienić ją na naszej stronie w zakładce Sprawdź rezerwacje. Wystarczy wpisać swoje imię i nazwisko oraz numer potwierdzenia.

Nie pamiętam mojego numeru potwierdzenia bądź zgubiłem go. Jak go znaleźć?

W celu odzyskania numeru potwierdzenia należy skontaktować się z regionalnym centrum rezerwacji lub z hotelem, w którym jej dokonano. Jeżeli rezerwacji dokonano w hotelu, trzeba skontaktować się bezpośrednio z nim, aby odzyskać numer potwierdzenia.

Czy mogę zmienić lub anulować rezerwację, której dokonano bezpośrednio w hotelu?

W celu wprowadzenia zmian do rezerwacji należy skontaktować się bezpośrednio
z hotelem. Rezerwacji dokonanych bezpośrednio w hotelu nie można zmieniać ani odwoływać poprzez stronę bestwestern.com.

Informacje o Hotelu

 

Gdzie mogę znaleźć dane kontaktowe danego hotelu sieci Best Western?

Dane kontaktowe (np. adres, nr tel. i faksu) znajdują się w górnej części strony głównej każdego hotelu. Aby rozpocząć wyszukiwanie, należy wejść na stronę główną sieci Best Western.

Jak mogę złożyć specjalna prośbę dotyczącą mojego pobytu?

Wnioski specjalne można składać podczas dokonywania rezerwacji przez Internet. Dotyczy to próśb o dostawki, łóżeczka dziecięce i preferencji dotyczących palenia tytoniu, jak również wszelkich wniosków wprowadzonych w miejscu na uwagi podczas dokonywania rezerwacji przez Internet. Realizacja wniosków specjalnych nie jest gwarantowana i zależy od dostępności danych opcji podczas zameldowania, ale zawsze robimy, co w naszej mocy, aby je spełnić. W razie specjalnych potrzeb lub pytań dotyczących danego wniosku należy skontaktować się bezpośrednio
z hotelem.

Jak sprawdzę warunki noclegu dla osób niepełnosprawnych w danym hotelu Best Western?

Należy znaleźć stronę danego hotelu Best Western na stronie głównej sieci pod adresem bestwestern.com i sprawdzić tam informacje szczegółowe dotyczące warunków noclegu, w tym wymagań lub usług specjalnych. W razie braku odpowiednich informacji należy skontaktować się bezpośrednio z hotelem lub skorzystać z centrum rezerwacji pod numerem telefonu 1-800-564-2515 w Ameryce Północnej albo też z regionalnym centrum rezerwacji.

Czy pobyt dzieci w hotelach sieci Best Western jest bezpłatny?

Pobyt dzieci do ukończenia 12. roku życia w hotelach sieci Best Western w Ameryce Północnej jest bezpłatny. Wiele hoteli przyjaznych rodzinom w Ameryce Północnej umożliwia bezpłatny pobyt dzieci do ukończenia 18. roku życia. Należy sprawdzić stronę z informacjami na temat hotelu lub witrynę danego hotelu pod tym kątem. Zasady dotyczące noclegów dzieci w hotelach sieci Best Western poza Ameryką Północną mogą być inne. Należy sprawdzić te informacje na międzynarodowej stronie internetowej hotelu. W razie braku odpowiednich informacji należy skontaktować się bezpośrednio z hotelem lub skorzystać z regionalnego centrum rezerwacji.

Co w przypadku pozostawienia jakiejś rzeczy w hotelu?

Jeżeli chodzi o rzeczy znalezione należy skontaktować się bezpośrednio z hotelem. Warto to zrobić w momencie zorientowania się, że coś się zgubiło, gdyż prawdopodobieństwo znalezienia tej rzeczy jest wtedy większe. Następnie hotel udzieli informacji o sposobie zwrotu danego przedmiotu.

Menu

 Polski
Menu