GWARANCJA NAJNIŻSZEJ CENY

  • 1 Noc

ZAREZERWUJ NASZE NAJNIŻSZE STAWKI ZA HOTEL

Dążymy do zapewnienia, że na bestwestern.pl zawsze znajdą Państwo najniższe stawki. W przypadku znalezienia stawki opublikowanej w Internecie niższej od tej zamieszczonej na stronie bestwestern.pl, uznamy niższą stawkę i prześlemy Państwu kartę Best Western Travel Card® o wartości 100 USD.

CO NALEŻY ZROBIĆ

  • Dokonaj rezerwacji na naszej stronie bestwestern.pl.
  • W przypadku niższej stawki na innej stronie internetowej, spełniającej te same kryteria hotel, typ pokoju, daty pobytu, ilość gości, należy przejrzeć warunki programu i przesłać formularz reklamacji online.
  • Formularz wniosku online musi zostać wysłany w ciągu 24 godzin od rezerwacji na bestwestern.pl w celu zapewnienia jego ważności.
  • Nasz zespół ds. obsługi klienta zapozna się z wnioskiem i powiadomi o jego rozpatrzeniu.

 

 

FORMULARZ REKLAMACYJNY GWARANCJI NAJNIŻSZEJ CENY (ENGLISH)

Email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Warunki

WARUNKI

Program Gwarancji Najniższej Ceny Best Western (dalej „Program”):

Jeśli użytkownik znajdzie w Internecie cenę za pokój niższą niż stawki opublikowane na bestwestern.pl, bestwestern.com lub na stronie stowarzyszonej organizacji uczestniczącej w programie, Best Western International, Inc. (Dalej „Best Western”) zaoferuje taką samą konkurencyjną cenę i wyda kartę Best Western Travel Card® (dalej „Travel Card”) o wartości 100 USD (dolar amerykański).

W programie obowiązują następujące warunki:

Rezerwacja musi być dokonana na stronie bestwestern.pl, bestwestern.com lub innej stronę internetową Best Western z linkiem do bestwestern.com. Roszczenia  nie można złożyć bez faktycznej rezerwacji.

Użytkownik musi złożyć wniosek za pomocą internetowego formularza reklamacyjnego na stronie bestwestern pl, bestwestern.com lub na stronie internetowej innej uczestniczącej organizacji stowarzyszonej.

Wniosek należy złożyć w ciągu dwudziestu czterech (24) godzin od dokonania rezerwacji na stronie bestwestern.pl, bestwestern.com lub na stronie internetowej innej uczestniczącej organizacji stowarzyszonej, podając ważny numer potwierdzenia pobytu. Pobyt określa się jako jeden nocleg lub więcej noclegów następujących po sobie w tym samym hotelu sieci Best Western.

Dozwolone jest tylko jedno zameldowanie lub wymeldowanie w trakcie pobytu. Limit to jedna (1) Karta podróżna na gospodarstwo domowe na wniosek dotyczący pobytu oraz tylko jedna (1) Karta podróżna na gospodarstwo domowe w okresie trzydziestu (30) dni (niższa cena będzie honorowana bez względu na uprawnienie do Karty podróżnej z uwagi na ograniczenia).

Karta podróżna jest wydawana w formie karty wirtualnej (potwierdzenie e-mailem lub wydruk ze strony internetowej), chyba że złozono wniosek o wydanie karty plastikowej

Rezerwacje dokonane na czterdzieści osiem (48) godzin lub mniej przed najwcześniejszą opublikowaną godziną zameldowania w hotelu nie będą akceptowane.

Cena konkurencyjna musi być podana dla tego samego hotelu, dat, długości pobytu, waluty, liczby gości i podobnego rodzaju pokoju. Dodatkowo cena konkurencyjna musi być widoczna i możliwa do zarezerwowania przez Internet w czasie analizy wniosku przez specjalistę ds. obsługi klienta sieci Best Western. Cena widoczna oznacza, że na stronie internetowej każdy może ją zobaczyć. Cena możliwa do zarezerwowania oznacza, że cena jest dostępna i można ją zarezerwować przez Internet.

Program nie dotyczy stron internetowych oraz członkostwa i programów online wymagających podania hasła lub loginu, aby uzyskać dostęp do cen noclegu w hotelu i dostępności. Uwzględnia się tu członkostwa lub programy, w których uczestnictwo nie jest automatyczne i

(i) wymaga od konsumentów „wyraźnej zgody” (opt-in),

(ii) gdzie wszelki interfejs sieciowy lub komórkowy używany przez członków jest chroniony hasłem

oraz

(iii) wymaga od konsumentów uzupełnienia profilu klienta.

Program nie dotyczy opcji Affinity Partnership, Association, Corporate, Group, Negotiated, Package (np. z uwzględnieniem lotu, samochodu itp.), Wholesale, Opaque (czyli opcji nieujawniających nazwy i lokalizacji hotelu do czasu rezerwacji, np. na stronie Priceline.com i Hotwire.com), rabatów oraz stawek promocyjnych.

O ważności wniosku decyduje jedynie specjalista ds. obsługi klienta sieci Best Western. Wniosek jest ważny, jeżeli spełnia wszystkie wymienione tu Warunki.

Po zatwierdzeniu wniosku specjalista ds. obsługi klienta przesyła użytkownikowi wiadomość e-mail lub inny komunikat zawierający numer potwierdzenia rezerwacji, numer śledzenia pliku dla wniosku oraz nową cenę dla użytkownika. Jeżeli użytkownik nie otrzyma potwierdzenia w ciągu czterdziestu ośmiu (48) godzin od złożenia wniosku, może skontaktować się telefonicznie z Działem Obsługi Klienta i sprawdzić status wniosku.

Karta podróżna o wartości 100 dolarów zostanie przesłana na adres e-mail lub adres pocztowy po zakończeniu pobytu użytkownika. Karty wirtualne zostaną przesłane na adres e-mail w ciągu dwóch-trzech tygodni od zakończenia pobytu użytkownika. Karty plastikowe zostaną przesłane pocztą w ciągu czterech-sześciu tygodni od zakończenia pobytu użytkownika.

W przypadku transakcji międzynarodowej wartość Karty podróżnej wynoszącą 100 dolarów wyznacza się według kursu wymiany walut w momencie transakcji.

W przypadku pobytów kilkudniowych łączny koszt pobytu ocenia się poprzez określenie, czy cena konkurencyjna jest niższa.

Różnica cen podczas porównania zgodnie z niniejszymi warunkami musi być równa lub większa niż jeden dolar.

Punkty lub mile lotnicze w programie Best Western Rewards przyznaje się na podstawie ceny faktycznie opłaconej przez użytkownika w momencie wymeldowania.

Użytkownik nie musi rezerwować pokoju na konkurencyjnej stronie internetowej, aby skorzystać z Programu. Użytkownik musi tylko być w stanie udowodnić ważność wniosku, a następnie pobytu w hotelu sieci Best Western.

Jeżeli z jakiejkolwiek przyczyny hotel nie honoruje niższej ceny, użytkownik musi zadzwonić do Działu Obsługi Klienta w ciągu trzydziestu (30) dni od zakończenia pobytu i podać numer zgłoszenia reklamacyjnego. Specjalista ds. obsługi klienta poprosi o dokument potwierdzający wymeldowanie z hotelu. Po zatwierdzeniu użytkownik otrzyma zwrot różnicy cen.

Z Programu nie mogą korzystać pracownicy Best Western International, Inc., w tym spółek zależnych firmy, oraz hoteli sieci Best Western, jak również członkowie rodzin tych pracowników o takim samym miejscu zamieszkania.

Program jest nieważny, jeśli jest zabroniony przez prawo. Best Western zastrzega sobie prawo do modyfikowania, zmiany, zawieszania lub zaprzestania tego programu w dowolnym momencie bez powiadomienia.

 

Menu

 Polski
Menu