Przyznanie statusu

STARTUJ Z WYSOKIEGO PUŁAPU - STATUS MATCH...NO CATCH®

Posiadasz status Elite w programie lojalnościowym innego hotelu? W ramach programu „Startuj z wysokiego pułapu” (STATUS Match… NO CATCH) zaproponujemy ci taki sam status. BEZ DODATKOWYCH OPŁAT.

status match no catch

 
 

Zacznij zbierać punkty w ramach programu Startuj z wysokiego pułapu (Status Match...No Catch®) od razu od poziomu Elite. Zobacz jak szybko zaczną się kumulować. Aby wymienić status ELITE w programie lojalnościowym innych hoteli na status ELITE w Best Western, pobierz Formularz programu STATUS MATCH ... NO CATCH (w j. angielskim lub francuskim), prześlij nam dokument potwierdzający posiadany status, a resztę zrobimy za ciebie! Masz jakieś pytania? Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub zadzwoń pod DARMOWY numer: 00800-441 1669.

Formularz Status Match (język angielski) 

Formularz Status Match (język francuski) 

 

 

Jeszcze nie jesteś Członkiem?

Rejestracja jest BEZPŁATNA.
Więcej hoteli w większej liczbie lokalizacji oznacza więcej nagród i możliwości. To prawdopodobnie najkorzystniejszy program dla gości hotelowych na świecie.



 

WARUNKI

WARUNKI

Oferta Status Match...No Catch („Oferta”) jest dostępna dla nowych i obecnych członków programu Best Western Rewards® („Członkowie”) mieszkających w kraju, na terytorium lub w regionie uczestniczącym i chcących podwyższyć nowy lub obecny poziom członkostwa w programie Best Western Rewards do poziomu równego obecnemu statusowi ELITE, ale nie wyżej, przyznanemu w innym programie lojalnościowym konkurencyjnej sieci hoteli („Konkurencyjny program lojalnościowy”). W celu otrzymania Oferty Członkowie muszą wypełnić formularz Oferty na stronie www.bestwestern.com i przesłać go do Best Western International, Inc. w jeden z ustalonych sposobów. Jak stwierdzono w formularzu Oferty, Członkowie muszą przedstawić dowód posiadania statusu czy poziomu ELITE w Konkurencyjnym programie lojalnościowym w jeden z wymienionych sposobów: (i) kopia oświadczenia dotyczącego obecnego poziomu bądź statusu ELITE przyznanego w Konkurencyjnym programie lojalnościowym lub (ii) kopia obecnej karty poziomu bądź statusu ELITE w Konkurencyjnym programie lojalnościowym. Jeżeli Członkowie mają pytania dotyczące Oferty, powinni skontaktować się z Działem Obsługi Klienta Best Western International, Inc. pod numerem telefonu 00 800 441 1669 lub pisząc na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Best Western International, Inc. wyznaczy równoważny poziom członkostwa ELITE
w programie Best Western Rewards dopasowany do obecnego poziomu bądź statusu Członka w Konkurencyjnym programie lojalnościowym na podstawie analizy liczby noclegów, pobytów oraz/lub punktów wymaganych do uzyskania porównywalnego poziomu czy statusu ELITE. Wśród poziomów członkostwa w programie Best Western Rewards rozróżnia się status Gold Elite (przyznawany po dziesięciu (10) noclegach, siedmiu (7) pobytach spełniających warunki** lub 10 000 punktów w programie Best Western Rewards*** w jednym (1) roku kalendarzowym), status Platinum Elite (przyznawany po piętnastu (15) noclegach, dziesięciu (10) pobytach spełniających warunki lub 15 000 punktów w programie Best Western Rewards w jednym (1) roku kalendarzowym), status Diamond Elite (przyznawany po trzydziestu (30) noclegach, dwudziestu (20) pobytach spełniających warunki** lub 30 000 punktów w programie Best Western Rewards*** w jednym (1) roku kalendarzowym) oraz status Diamond Select Elite (przyznawany po pięćdziesięciu (50) noclegach, czterdziestu (40) pobytach spełniających warunki** lub 50 000 punktów w programie Best Western Rewards*** w jednym (1) roku kalendarzowym). O ile niniejszy dokument nie stanowi inaczej, przedmiotowa Oferta nie umożliwia podwyższenia statusu do poziomu Diamond Select Elite. Nowa karta statusu ELITE w programie Best Western Rewards zostanie przesłana na adres pocztowy podany na profilu konta Członka w ciągu czterech-sześciu tygodni od podwyższenia statusu. Wyrównanie dotyczy jedynie poziomu bądź statusu ELITE (a nie poziomów punktów uzyskanych w konkurencyjnej sieci hoteli). Obowiązują wszystkie zasady programu Best Western Rewards. Pełne warunki programu oraz więcej informacji o różnych poziomach członkostwa w programie Best Western Rewards można znaleźć na stronie www.bestwesternrewards.com. Oferta nie łączy się z innymi ofertami, promocjami lub rabatami. Oferta może zostać odwołana lub zmieniona bez uprzedzenia. Decyzje Best Western International, Inc. we wszystkich kwestiach związanych z przedmiotową Ofertą są ostateczne.

** „Pobyt spełniający warunki” dla celów tej Oferty określa się jako pobyt (tj. jeden nocleg lub więcej noclegów następujących po sobie) w tym samym hotelu sieci Best Western, z wyjątkiem pobytu zarezerwowanego przez internetowe biuro podróży, pobytu zarezerwowanego przez tour operatora i pobytu zarezerwowanego
w specjalnej niższej cenie (zob. więcej informacji o kryteriach uprawniających
w zasadach programu Best Western Rewards). Dozwolone jest tylko jedno (1) zameldowanie czy wymeldowanie w trakcie pobytu spełniającego warunki.

*** „Punkty w programie Best Western Rewards” dla celów przedmiotowej Oferty określa się jako Punkty wynikające z pobytów spełniających warunki, z wykluczeniem Punktów bonusowych lub promocyjnych (zob. definicje tych terminów w zasadach programu Best Western Rewards).

 

 

Menu

 Polski
Menu