Kup teraz!

Wybierz walutę, w której chcesz dokonac zakupu.

USD

CAD

Best Western travel card

Podarunek, który zabierze Cię w świat! Travel Card Best Western pozwala Ci zmieścić w portfelu ponad 100 państw i terytoriów z całego świata. Karty podróżne mogą być wykorzystywane w każdym hotelu oznaczonym marką Best Western na świecie i są dostępne zarówno w formie plastikowej, jak i elektronicznej karty podarunkowej oraz mogą być zamawiane w różnych nominały. Dostępne waluty to USD, CAD i EUR.

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

Czym jest Travel Card Best Western®?

Travel Card Best Western („Karta podróżna”) jest opłaconym z góry kuponem upominkowym, który można zasilić kwotą w jednej z trzech różnych walut (dolar amerykański, dolar kanadyjski i euro). Karta podróżna może zostać wykorzystana w celu pokrycia kosztów zakwaterowania w hotelu Best Western (tj. opłat za nocleg w hotelu i kosztów odpowiednich podatków). Akceptacja Kart podróżnych w zakresie opłacenia kosztów innych niż opłaty za zakwaterowanie w hotelu jest zależna od decyzji danego hotelu.

W jaki sposób można skontaktować się z Obsługą klientów korzystających z Travel Card ( Karty podróżnej)?

  • Aby uzyskać pomoc, prosimy skontaktować się z Obsługą klientów korzystających z Travel Card pod numerami:
  • 1-877-CARD-2TVL (227-3288) na terenie Stanów Zjednoczonych, Kanady, Meksyku lub Karaibów;
  • 1 800 232885 na terenie Australii;
  • 0800 237 893 na terenie Nowej Zelandii;
  • ++800 22 73 28 85 na terenie Europy i większości innych państw; można również zadzwonić do lokalnego biura rezerwacji Best Western.

Gdzie można znaleźć Postanowienia i warunki dotyczące Travel Card (Karty  podróżnej)?

Postanowienia i warunki znajdują się pod adresem: www.travelcard.bestwestern.com

Jakimi walutami można zasilić Travel Card (Kartę podróżną)?

  • CAD – dolar kanadyjski.
  • EUR – euro.
  • USD – dolar amerykański.

Czy można zrealizować Travel Card zasiloną kwotą w innej walucie niż lokalna?

Tak. Travel Card (Karte podróżną) można zrealizować na całym świecie we wszystkich hotelach oznaczonych marką Best Western. Nie ma znaczenia, jaka waluta zasila Travel Card. Wykorzystana kwota jest automatycznie przeliczana na lokalną walutę.

Kto może korzystać z Travel Card (Karty podróżnej)?

Każdy. Travel Card można zakupić do użytku osobistego, w związku z podróżą służbową lub jako prezent dla pracowników. To idealny upominek dla rodziny lub przyjaciół na specjalne okazje. Travel Card (Karta podróżna) nie jest spersonalizowana.

Czy Travel Card można przekazać komuś innemu?

Tak. Po zakupie Travel Card można przekazać komukolwiek, a osoba, która taką Kartę otrzyma, będzie mogła korzystać z nich zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i politykami każdego z hoteli (np. limitami wiekowymi).

Czy ważnośćTravel Cards (Kart podróżnych) wygasa?

Travel Cards (Karty podróżne) wydane w zamian za płatność wartości nominalnej Travel Card nie mają terminu wygaśnięcia. Travel Cards ( Karty podróżne) wydane jako nagrody w ramach promocji, lub w innych celach promocyjnych, mogą mieć termin ważności.

Gdzie można korzystać z Travel Card ( Karty podróżnej)?

Travel Cards (Karty podróżne) mogą zostać wykorzystane w celu pokrycia kosztów zakwaterowania (tj. opłat za nocleg w hotelu i odpowiednich podatków) w hotelu oznaczonym marką Best Western niezależnie od lokalizacji hotelu. Akceptacja Travel Card w zakresie opłacenia kosztów innych niż opłaty za zakwaterowanie w hotelu jest zależna od decyzji danego hotelu.

Jak korzystać z Travel Card (Karty podróżnej)?

W momencie zameldowania należy okazać Travel Card, osobistą kartę kredytową lub gwarancję płatności w innej formie oraz ważny dokument umożliwiający identyfikację. Łączne opłaty są  pomniejszone o kwotę dostępną na Travel Card.

Czy punkty lojalnościowe Best Western Rewards® lub punkty lojalnościowe linii lotniczych mogą zostać przyznane za pobyty opłacone Travel Card?

Tak. Punkty lojalnościowe lub punkty lojalnościowe linii lotniczych zostana naliczone członkom Best Western Rewards w zamian za kwalifikowalne pobyty opłacone Travel Card.

Czy Travel Card może zostać wykorzystana jako forma gwarancji rezerwacji?

Nie. Travel Card (Karta podróżna) nie może zostać wykorzystany jako forma gwarancji rezerwacji. Karta kredytowa jest potrzebna do zagwarantowania pokoju, polityka hotelu w zakresie anulowania i niedojazdu ma tu zastosowanie.

Czy wymagane są rezerwacje z wyprzedzeniem?

Rezerwacje z wyprzedzeniem nie są wymagane.

Jak mogę monitorować saldo karty Travel Card?

Aby sprawdzić saldo Travel Card (Katry podróżnej) , należy odwiedzić: www.travelcard.bestwestern.com lub zadzwonić pod jeden z następujących numerów:

  • 1-877-CARD-@TVL (227-3288) na terenie Stanów Zjednoczonych, Kanady, Meksyku lub Karaibów;
  • 1 800 232885 na terenie Australii;
  • 0800 237 893 na terenie Nowej Zelandii;
  • ++800 22 73 28 85 na terenie Europy i większości innych państw; można również zadzwonić do lokalnego biura rezerwacji.

Czy możliwe jest ponowne zasilenie Travel Card?

Tak. Travel Card (Karta podróżna ) jest kartą upominkową, którą można zasilić ponownie.

Gdzie można ponownie zasilić Travel Card?

Travel Card można ponownie zasilić w w hotelach uczestniczących w promocji Best Western na całym świecie, online na stronie travelcard.bestwestern.com oraz za pośrednictwem Travel Professionals.

Czy można w inny sposób pokryć różnicę między ceną a środkami dostępnymi na Travel Card, jeżeli kwota na Travel Card nie jest wystarczająca?

Tak. Jeżeli całkowite koszty zakupu przewyższają kwotę na Travel Card, różnica może zostać pokryta przy wykorzystaniu innych form płatności, na przykład za pomocą karty kredytowej.

Co zrobić, jeżeli Travel Card zostanie zgubiona, ukradziona lub zniszczona?

Travel Cards (Karty Podróżne) nie mają wartości do momentu ich aktywacji. Travel Cards (Karty podróżne) nie podlegają zwrotowi, zwrotowi z refundacją kosztów, nie mogą zostać wymienione na gotówkę, nie mogą zostać odsprzedane lub wymienione na gotówkę, z wyjątkiem sytuacji przewidzianych przez prawo. Zgubione, ukradzione bądź uszkodzone Travel Cards (Karty podróżne) nie zostaną unieważnione bądź wymienione bez podania numeru karty i okazania dowodu zakupu. Bezprawna odsprzedaż lub próba bezprawnej odsprzedaży będzie stanowić podstawę do konfiskaty i unieważnienia bez rekompensaty.

W jaki sposób można kupić Travel Card (Kartę podróżną)?

Travel Card można kupić w uczestniczących, oznaczonych marką Best Western hotelach na całym świecie, online na stronie internetowej: travelcard.bestwestern.com oraz za pośrednictwem Travel Professionals.

W jaki sposób Travel Card ( Karta podróżna) zostanie dostarczona?

Travel Card może zostać wysłane drogą e-mailową, pocztą lub kurierem.

Czy są jakieś opłaty związane z wysyłką i obsługą?

Tak, opłaty związane z wysyłką i obsługą zależą od wybranego sposobu wysyłki.

Czy możliwa jest zmiana wybranego wcześniej wzoru Travel Card?

Nie, niestety nie jest możliwa zmiana wybranego wzoru po dokonaniu zakupu.

Czy jest możliwa wysyłka na adresy skrytek pocztowych?

Tak, Travel Cards (Karty podróżne) mogą zostać wysłane na adresy skrytek pocztowych.

Gdzie można uzyskać pomoc w razie problemów z procesem zakupu?

W przypadku wystąpienia problemu podczas procesu zakupu, mogą Państwo uzyskać pomoc, dzwoniąc na numer Obsługi klientów korzystających z Travel Card (Kart podróżnych):

1-877-CARD-2TVL (227-3288) na terenie Stanów Zjednoczonych, Kanady, Meksyku lub Karaibów, bądź wysyłając wiadomość na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;

1 800 232885 na terenie Australii;

0800 237 893 na terenie Nowej Zelandii;

+66 2 656 1260 w Azji i na Bliskim Wschodzie;

++800 22 73 28 85 na terenie Europy i większości innych państw lub wysłać wiadomość e-mail na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..


Postanowienia ogólne

1.Postanowienia ogólne

  • Karta podróżna Travel Card Best Western® będzie określana w niniejszym dokumencie terminem „Travel Card ( Karta podrózna)” bądź łącznie terminem „Travel Cards (Karty podróżne)”.
  • Travel Cards (Karty podróżne) to karty przedpłacone zawierające środki pieniężne w różnych walutach.
  • Travel Cards (Karty podróżne) są wydawane w postaci plastikowej karty, karty elektronicznej lub, w pewnych okolicznościach i lokalizacjach, w drukowalnej, cyfrowej formie.
  • Goście muszą mieć przy sobie Travel Card (Kartę podróżną) w formie plastikowej karty, karty elektronicznej bądź w formie drukowalnej, cyfrowej, aby otrzymać wartość karty.
  • Travel Cards (Karty podróżne) wydane w zamian za płatność wartości nominalnej Travel Card nie mają terminu wygaśnięcia.
  • W wyjątkowych okolicznościach Travel Cards (Karty podróżne) dostarczone jako nagrody w ramach promocji, lub w inny sposób do celów promocyjnych, mogą mieć termin wygaśnięcia.
  • Travel Cards (Karty podróżne) nie mają wartości do momentu ich aktywacji. Bony podróżne nie podlegają zwrotowi, zwrotowi z refundacją kosztów, nie mogą zostać wymienione na gotówkę, nie mogą zostać odsprzedane lub wymienione na swoją wartość, z wyjątkiem sytuacji przewidzianych przez prawo. Zgubione, ukradzione bądź uszkodzone Travel Cards (Karty podróżne) nie zostaną unieważnione bądź wymienione bez podania numeru karty i okazania dowodu zakupu. Bezprawna odsprzedaż lub próba bezprawnej odsprzedaży będzie stanowić podstawę do konfiskaty i unieważnienia bez rekompensaty.
  • Z wyjątkiem sytuacji przewidzianych przez przepisy prawa, Best Western zastrzega sobie prawo do nieprzyjęcia, dezaktywacji, unieważnienia, odrzucenia lub zatrzymania w celu inspekcji każdej Travel Card (Karty podróżnej), która została przypadkowo wystawiona z niewłaściwym nominałem lub wystawiona, lub pozyskana, bezpośrednio lub pośrednio, w związku z nieuczciwymi działaniami lub w związku z jakimkolwiek naruszeniem niniejszych postanowień i warunków.
  • Travel Cards (Karty podróżne) zakupione bądź uzyskane w drodze wymiany ze źródeł innych niż licencjonowani sprzedawcy Best Western („Nielicencjonowani sprzedawcy”) nie są ważne ani nie mogą zostać zrealizowane. Best Western nie jest odpowiedzialny za uznawanie Travel Card Karty podróżnej) zakupionej od Nielicencjonowanych sprzedawców. Trvel Cards (Karty podróżne) nie mogą zostać odsprzedane przez żadnego Nielicencjonowanego sprzedawcę ani przez żadną osobę pod rygorem odpowiedzialności prawnej. Jeżeli Travel Card (Karta podróżna) została zakupiona od „Nielicencjonowanego sprzedawcy”, Best Western zastrzega sobie prawo do odmówienia udzielania jakichkolwiek dodatkowych informacji dotyczących karty. Prosimy o kontakt z Best Western pod numerem 1-877-227-3288 w celu otrzymania listy licencjonowanych sprzedawców Best Western przed dokonaniem zakupu.
  • W celu ochrony przed oszustwem, zalecamy nie kupować Travel Cards (Kart podróżnych) od „Nielicencjonowanych sprzedawców”.
  • Żadnej osobie prywatnej ani podmiotowi nie wolno zakupić w ciągu 24 godzin Travel Cards (Kart podróżnych)  o wartości przekraczającej 10 000 $.
  • Travel Cards (Karty podróżne) nie mogą być wykorzystywane w związku z opłaconymi z góry rezerwacjami.

2.Travel Card (Karta podróżna)

  • Travel Card (Kartę podróżną) można zakupić w uczestniczących, oznaczonych marką Best Western hotelach na całym świecie, online na stronie internetowej: www.travelcard.bestwestern.com oraz od uczestniczących Profesjonalistów z branży turystycznej. Travel Cards (Karty podróżne) mogą zostać wykorzystane w celu pokrycia kosztów zakwaterowania w hotelu Best Western (tj. opłat za nocleg w hotelu i odpowiednich podatków). Akceptacja Travel Card (Karty podróżnej) w zakresie opłacenia kosztów innych niż opłaty za zakwaterowanie w hotelu jest zależna od decyzji danego hotelu.
  • Travel Cards (Karty podróżne) zakupione za pośrednictwem www.travelcard.bestwestern.com mogą zostać ponownie zasilone online za pośrednictwem strony internetowej: www.travelcard.bestwestern.com lub w hotelach uczestniczących oznaczonych marką Best Western na całym świecie.
  • W sprzedaży dostępne są Travel Cards (Karty podróżne) w następujących walutach: dolary amerykańskie, dolary kanadyjskie oraz euro.
  • Kupujący ma obowiązek podać odpowiedni adres pocztowy i e-mailowy. Best Western nie jest odpowiedzialne za dostawę Travel Card (Karty podróżnej) na niewłaściwy, ale istniejący adres lub nieistniejący adres podany przez kupującego.
  1. 3.Zakup Travel Card (Karty podróżnej) za pośrednictwem: www.travelcard.bestwestern.com
  • Jeżeli kupujący wykorzystuje kartę kredytową (np. American Express, MasterCard itd.) przy zakupie Travel Card (Karty podróżnej) w walucie innej niż USD, taka waluta musi zostać przeliczona na USD i może podlegać opłacie za przeliczenie. Opłata (opłaty) za przeliczenie odpowiada obowiązującym kursom wymiany. Prosimy o kontakt z wystawcą karty kredytowej w celu uzyskania dodatkowych informacji.
  • Opłaty za międzynarodowe transakcje kartą kredytową mogą być naliczane zależnie od usług świadczonych przez lokalny bank kupującego. Prosimy o kontakt z wystawcą karty kredytowej w celu uzyskania konkretnych, szczegółowych informacji odnoszących się do obowiązujących międzynarodowych opłat.

4.Korzystanie z Travel Card (Karty podróżnej) w hotelu oznaczonym marką Best Western

  • W momencie zameldowania goście muszą okazać swóją Travel Card (Kartę podróżną) oraz osobistą kartę kredytową lub gwarancję płatności w innej formie.
  • Best Western zastrzega sobie prawo do żądania kaucji z góry obejmującej wydatki niepokryte za posrednictwem Travel Card (Karty podróżnej). Trvel Cards (Karty podróżne) nie mogą być wykorzystywane jako forma kaucji lub gwarancji w zakresie rezerwacji pokoju.
  • Kwota dostępna na karcie zostanie pomniejszona o łączną sumę opłat. Kontrolowanie kwoty na Travel Card (Karcie podróżnej) należy do obowiązków właściciela karty. Salda Travel Cards (Kart podróżnych) można śledzić online na stronie: www.travelcard.bestwestern.com. Saldo można sprawdzić także dzwoniąc do Obsługi klientów korzystających z Travel Card (informacje kontaktowe znajdują się poniżej).

5.Informacje kontaktowe

Zamawiane na całym świecie Bony podróżne są wydawane w Arizonie, w Stanach Zjednoczonych. Prawom stanu Arizona w Stanach Zjednoczonych podlegają wszystkie postanowienia i warunki dotyczące Bonów podróżnych Best Western wydanych w Arizonie, w Stanach Zjednoczonych. Każdy Bon podróżny podlega postanowieniom i warunkom opublikowanym na: www.travelcard.bestwestern.com. Postanowienia i warunki mogą być zmieniane bez powiadomienia. Postanowienia zostaną unieważnione, jeżeli nie będą zgodne z przepisami prawa. © 2018 Best Western International, Inc. Wszelkie prawa zastrzeżone.

 

Menu

 Polski
Menu