Best Western Rewards - najczęściej zadawane pytania

Poniżej można znaleźć odpowiedzi na niektóre z najczęściej zadawanych pytań. Jeśli potrzebujesz dalszej pomocy, skontaktuj się z naszym CENTRUM OBSŁUGI BEST WESTERN REWARDS®.

Program Best Western Rewards

JAK MOGE DOŁĄCZYĆ DO PROGRAMU BEST WESTERN REWARDS?

Dołączenie jest łatwe. ZAPISZ SIE DO BEST WESTERN REWARDS i zacznij zarabiać już dziś!

CZY POBIERANA JEST OPŁATA ZA PRZYSTĄPIENIE DO PROGRAMU BEST WESTERN REWARDS?

Nie. Członkostwo jest BEZPŁATNE!. Nie jesteś jeszcze członkiem? ZAPISZ SIĘ DO BEST WESTERN REWARDS i zacznij zarabiać już dziś!

GDZIE MOGĘ ZAKTUALIZOWAĆ MOJE DANE PERSONALNE (ADRES, NUMER TELEFONU, ADRES E-MAIL)?

Możesz zmienić lub zaktualizować swoje dane przez internet lub dzwoniąc w dowolnym momencie pod numer 1-800-237-8483 (w Polsce bezłatna infolinia 00800 441 1669).

JAK USTAWIĆ DOSTĘP DO KONTA ONLINE?

Jeśli masz numer członkowski, ale nie masz dostępu do konta internetowego, prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Best Western Rewards TELEFONICZNIE aby założyć konto internetowe. Jeśli wcześniej, podczas rejestracji adres mailowy został podany, prosimy o naciśnięcie przycisku PASSWORD HELP aby hasło zostało zresetowane. Jeśli jesteś już członkiem programu, prosimy nie tworzyć nowego konta, ponieważ spowoduje to utworzenie duplikatu konta.

JAK MOGE SPRAWDZIĆ STAN MOJEGO KONTA?

Możesz uzyskać dostęp do aktualnych informacji o koncie w tym pobytów i stanie konta, w każdej chwili, logując się na konto BEST WESTERN REWARDS  .

CZY MOJE PUNKTY W PROGRAMIE BEST WESTERN REWARDS KIEDYŚ TRACĄ WAŻNOŚĆ?

Punkty w programie Best Western Rewards nir wygasają. w przypadku wątpliwości prosimy o kontakt z CENTRUM OBSŁUGI BEST WESTERN REWARDS.

JAK MOGE ZAMÓWIĆ WYMIANĘ MOJEJ KARTY CZŁONKOWSKIEJ BEST WESTERN REWARDS?

Zaloguj się do swojego konta i kliknij albo "New Member Card Kit" - jeżeli jest to nowa karta lub "Replacement Card Kit"- jeżeli jest to prośba o wymianę. Nowa karta zostanie wysłana do Ciebie, zwykle w czasie krótszym niż dwa tygodnie.

JAK DŁUGO MUSZĘ CZEKAĆ ABY OTRZYMAĆ MOJĄ KARTĘ CZŁONKOWSKĄ WESTERN REWARDS OD MOMENTU ZAPISANIA SIĘ DO PROGRAMU?

Jeśli zostałeś zapisany przez jeden z naszych hoteli Best Western, twoja karta członkowska dotrze w ciągu 2-3 tygodni od daty zapisu. Jeżeli zapisałeś się do programu prze internet twoja karta nie zostanie wysłana do momentu kiedy na koncie nie zostanie zarejestrowany pierwszy pobyt. Jednak będziesz posiadał swój numer członkowski Best Western Rewards®, dzięki czemu można rozpocząć korzystanie z konta od razu. PAMIĘTAJ, aby zawsze podać swój mumer Best Western Rewards® podczas każdego pobytu w hotelu, dzięki czemu będziesz mógł otrzymać wszystkie korzyści z programu Best Western Rewards®.

GDZIE MOGĘ DOWIEDZIEĆ SIĘ WIĘCEJ NA TEMAT PROGRAMU BEST WESTERN REWARDS?

Dowiedz się więcej o BEZPŁATYM PROGRAMIE BEST WESTERN'S REWARDS , kóry daje więcej punktów, większe profity i lepsze przywileje.

CZY MOGĘ DODAĆ INNĄ OSOBE DO MOJEGO KONTA?

Nie. Każde konto członkowskie Best Western Rewards jest w unikalny sposób własnością każdego członka.

CZY MOGĘ UTWORZYĆ KONTO REWARDS DLA MOJEJ FIRMY?

Best Western Business Advantage jest przeznaczony dla małych i średnich przedsiębiorstw, oferując najwyższą wartość, uznanie i nagrody z każdego pobytu w hotelu Best Western. Członkowie Business Advantage otrzymują: 10% zniżki od ceny dnia na każdy pobyt oraz  automatyczne podwyższenie statusu elitarnego w programie Best Western Rewards®. Właściciele firm  w programie Best Western Rewards otrzymują za darmo status  Diamond a pracownicy firmy Gold.  Ekskluzywne dodatkowe korzyści Plus, firma zarabia 10% wszystkich punktów z podróży swoich pracowników, które mogą być następnie wykorzystane według uznania firmy! Dowiedz się więcej o Best Western Business Advantage i ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ

Zdobywanie punktów Best Western Rewards

JAK ZDOBYĆ PUNKTY BEST WESTERN REWARDS?

Członkowie Best Western Rewards zarabiają 10 punktów za każdy wydany dolar amerykański (lub równowartość tej kwoty w innych walutach), na ich cenę za pokój, w tym VAT w niektórych obszarach poza Stanami Zjednoczonymi, ale z wyłączeniem kwot zapłaconych za podatek VAT i nieprzewidziane wydatki. Opłacona stawka musi być stawką kwalifikowaną, aby otrzymać punkty nagrody lub nagrody linii lotniczej / partnera. Członkowie Best Western Rewards mogą również otrzymywać punkty, kupując i konwertując punkty z innych programów nagród lub korzystając z usług naszych preferowanych partnerów. (Punkty i zasady dotyczące zarobków mogą się różnić w zależności od partnera).


CZY MUSZĘ DOKONAĆ REZERWACJI, ABY ZDOBYĆ PUNKTY LUB MILE ZA MÓJ POBYT, CZY MOŻNA DOKONAĆ RZERWACJI BEZPOŚREDNIO W HOTELU?

Rezerwacje są zawsze zalecane, ale nie konieczne, aby zdobyć punkty za pobyt. Wystarczy powiedzieć pracownikowi recepcji, że chcemy do rezerwacji dodać nasz numer konta Best Western Rewards i nasze punkty/mile zostaną przelane na konto w ciągu 3 dni od wymeldowania.


CZY ZDOBĘDĘ PUNKTY BEST WESTERN REWARDS ZA REZERWACJE DOKONANE PRZEZ INTERNET?

Tak, wystarczy ZALOGOWAĆ SIĘ na swoje konto Best Western Rewards i dokonać rezerwacji. Aby upewnić się, że zostanie przypisana odpowiednia ilość punktów lub mili linii lotniczych / nagród partnerskich za pobyt, prosimy o okazanie karty Best Western Rewards podczas meldowania w hotelu. Nie jesteś członkiem? ZAPISZ SIĘ DO PROGRAMU BEST WESTERN REWARDS już dziś!

CZY OTRZYMAM PUNKTY JEŻELI PŁACĘ ZA SWÓJ POBYT KARTĄ PODARUNKOWĄ (TRAVEL CARD®) BEST WESTERN ?

Tak, punkty lub nagrody linii lotniczej / partnera zostaną naliczone, gdy opłata będzie Kartą Podarunkową Best Western, o ile pobyt objety jest stawką kwalifikowaną.

JEŚLI ZAREZERWUJĘ WIĘCEJ NIŻ JEDEN POKÓJ W HOTELU BEST WESTERN NA TĘ SAMĄ NOC, CZY ZDOBĘDĘ PUNKTY LUB NAGRODY LINII LOTNICZEJ / PARTNERA ZA KAŻDY POKÓJ?

Hotele Best Western są zobowiązane do naliczenia punktów LUB nagród linii lotniczej / partnera za maksymalnie 10 pokoi zarezerwowanych przez tego samego członka na tę samą noc, pod warunkiem, że członek płaci za pokoje z kwalifikowaną stawką.

 

JAK MOGĘ ZDOBYWAĆ NAGRODY LINII LOTNICZYCH?

Możesz wybrać nagrody lotnicze / partnerskie u wielu naszych globalnych partnerów lotniczych. Aby zdobyć nagrody lotnicze / partnerskie z jednym z tych partnerów, wybierz linię lotniczą jako swoje preferencje i umieść numer Frequent Flyer na swoim profilu  konta BWR.

Możesz zmienić swoje preferencje zdobywania nagród online w dowolnym momencie, logując się na swoje konto Best Western Rewards.

CZY MOGĘ ODBIERAĆ ZA POBYT ZARÓWNO NAGRODY LINII LOTNICZEJ I PUNKTY BEST WESTERN REWARD?

Hotele Best Western nie są zobowiązane do wydawania punktów i nagród linii lotniczej / partnera za ten sam pobyt. Twoje wyznaczone preferencje (punkty lub nagrody linii lotniczej / partnera) zostaną odpowiednio doliczone za każdy pobyt. Możesz zmienić swoje preferencje zdobywania punktów/ nagród, logując się na swoje konto Best Western Rewards.

JAK DŁUGO TRZEBA CZEKAĆ ABY PUNKTY LUB NAGRODY LINII LOTNICZYCH/ PARTNERÓW BYŁY WIDOCZNE NA MOIM KONCIE?

Zgrupowanie punktów lub linii lotniczych / nagród może potrwać do 7 dni. Nagrody linii lotniczej lub partnera mogą zabrać do dwóch cykli rozliczeniowych, aby mogły pojawić się na koncie partnera. Podczas meldowania należy okazać kartę, aby przyspieszyć naliczenie punktów Best Western Rewards® lub nagród linii lotniczych / partnerów. Jeśli przebywałeś w hotelu Best Western i chciałbyś poprosić o naliczenie  brakujących punktów lub nagród lotniczych / partnerskich, wypełnij ten formularz, a nasz zespół obsługi klienta pomoże w tym.

** W przypadku pobytów międzynarodowych, w celu zaksięgowania pobytu, prosimy o przesłanie faksem lub pocztą elektroniczną kopii rachunku hotelowego lub folio.

Adres: PO Box 42007, Phoenix AZ, 85080
Fax: 623-780-6988

CO ZROBIĆ, JEŚLI BRAKUJE PUNKTÓW LUB NAGRODY LOTNICZEJ ZA OSTATNI POBYT?

Jeśli podałeś swoją kartę Best Western Rewards lub numer członkowski w czasie pobytu w Best Western, zatrzymaj się na co najmniej 7 dni, aby punkty lub mile lotnicze zostały wysłane na Twoje konto.

Jeśli od daty wyjazdu minęło więcej niż 7 dni, a punkty lub nagrody linii lotniczej / partnera nie zostały zaksięgowane na koncie, zaloguj się na swoje konto i wypełnij prośbę o rozbieżności w punktach brakujących punktów lub linii lotniczych / partnerów, a otrzymasz pomoc w uzyskaniu kredyt na ten pobyt. W przypadku nowych członków, środki zostaną przyznane na wszystkie kwalifikujące się nagrody Best Western Rewards®, które wystąpią w ciągu 30 dni przed przystąpieniem do Programu.

UWAGA: Pobyty po upływie więcej niż 6 miesięcy nie mogą być rozpatrywane pod kątem punktów lub nagród linii lotniczej / partnera. Best Western ma tylko informacje o plikach rezerwacji dokonanych przez www.bestwestern.com lub jedno z naszych centrów rezerwacji na świecie.

Jeśli Twój pobyt w hotelu został zrealizowany w inny sposób, wyślij pocztą  lub  faksem kopię wypełnionego wniosku o brakujące punkty lub prośbę owyjaśnienie rozbieżności w nagrodach linii lotniczych / partnerów (w tym numer członkowski) oraz kopię potwierdzonego rachunku hotelowego, na adres:

Best Western Rewards
Points Desk
P.O. Box 42007
Phoenix, AZ 85080-2007
Fax: 623-780-6988

CZY MOGE ZAKUPIĆ PUNKTY BEST WESTERN REWARDS?

Tak. Członkowie Best Western Rewards mogą kupić 1000 punktów za 10 USD (maksymalnie 20 000 punktów za transakcję tylko dla mieszkańców USA i Kanady).

Wymiana zdobytych punków Best Western Rewards

W JAKI SPOSÓB MOGĘ UŻYWAĆ MOICH PUNKÓW BEST WESTERN REWARDS?

Punkty Best Western Rewards mogą być wymieniane na różne nagrody, w tym na globalne darmowe noclegi bez terminów wyłaczonych z promocji, karty Best Western Travel Card, posiłki, zakupy i karty podarunkowe, nagrody lotnicze i wiele innych.

CO TO JEST BEST WESTERN TRAVEL CARD?

Karta Best Western TRAVEL CARD jest kartą podarunkową Best Western. Pozwala na dopasowanie do Twojego portfela ponad 4000 hoteli w ponad 100 krajach!  Travel Cards są akceptowane we wszystkich obiektach należących do sieci Best Western na całym świecie, nigdy nie wygasają i stanowią doskonały prezent dla kogoś wyjątkowego. Odkryj świat dzięki jednej wygodnej karcie!

JAK DŁUGO MUSZĘ CZEKAĆ NA MOJĄ NAGRODĘ?

Dostarczenie wirtualnych kart podarunkowych może potrwać do 2 dni roboczych. Dostarczenie plastikowej karty podarunkowej może potrwać do 3 tygodni od złożenia zamówienia. W przypadku towarów dostawa jest do 5 tygodni.

UWAGA: Tylko zamówienia towarów wymagają fizycznego adresu.

CZY MOGĘ OTRZYMAĆ MOJĄ KARTĘ PODARUNKOWĄ SZYBCIEJ?

W tej chwili nie oferujemy możliwości realizacji zamówienia w krótszym czasie i  przyspieszonej wysyłki.

CZY MOGĘ PRZEKAZAĆ PUNKTY NA INNE KONTO BEST WESTERN REWARDS?

Tak. Punkty mogą być przekazywane między kontami, które mają ten sam adres fizyczny. Aby dokonać transferu punktów, skontaktuj się z naszym zespołem Best Western Rewards CUSTOMER SERVICE .

BRAKUJE MI KILKU PUNKTÓW DO NAGRODY, CO MOGĘ ZROBIĆ?

Jeśli od nagrody brakuje tylko kilka punktów, możesz wykupić pozostałą liczbę punktów (1000 punktów za 10 USD, maksymalnie 10 000 punktów za transakcję), aby kwalifikować się do nagrody. Aby Twoja prośba została wykonana, skontaktuj się z naszym zespołem BEST WESTERN REWARDS CUSTOMER SERVICE.

CZY SĄ JAKIEŚ OGRANICZENIA, GDZIE MOŻEMY WYKORZYSTAĆ PUNKTY NA POBYTY HOTELOWE?

Możesz wymienić swoje punkty na pobyt hotelowy na całym świecie w ponad 80 różnych krajach. Darmowe noce wahają się od 8 000 do 36 000 punktów, w zależności od hotelu i lokalizacji. Członkowie Best Western Rewards muszą mieć wymaganą liczbę punktów, aby skorzystać z takiego noclegu  w oparciu o indywidualny poziom punków w danym hotelu. Wyszukaj hotele, korzystając z punktów Best Western Rewards. Jeśli nie masz wymaganej liczby punktów za pobyt po przyjeździe do hotelu, będziesz zobowiązany do zapłaty obowiązującej stawki.

CZY SĄ OKRESY WYŁĄCZONE Z DOSTEPNOŚCI BEZPŁATNYCH NOCLEGÓW?

Z Bezpłatnych Noclegów (Free Room Nights)  można skorzystać w każdym obiekcie oferującym noclegi w hotelach Best Western w Azji, Australii, Europie, Ameryce Środkowej, Ameryce Północnej i Południowej, który akceptuje wartość punktową wyznaczoną dla Bezpłatnego Noclegu  z zastrzeżeniem kontroli przepustowości i dostępność pokoi, co może ograniczać dostępność pokoi oferowanych w hotelach Best Western. Wyszukaj hotele, korzystając z punktów Best Western Rewards.

Menu

 Polski
Menu