WAŻNE INFORMACJE DLA NASZYCH GOŚCI

Zdrowie, komfort oraz bezpieczeństwo naszych gości, pracowników i hotelarzy jest dla nas najważniejsze. Kryzys wywołany pandemią Covid-19 wywarł ogromny wpływ na nasze rodziny, społeczności oraz firmy na całym świecie. Doskonale rozumiemy, że Państwa plany podróżowania mogą zmieniać się dynamicznie w zależności od lokalnych restrykcji lub też anulacji planowanych wydarzeń. Niemniej dbając o Państwa bezpieczeństwo oraz zadowolenie w hotelach Best Western, staramy się wspierać Państwa w tej trudnej rzeczywistości. Nasze serce jest zawsze z naszymi gośćmi.



cleaning-policy

Wiodące w branży standardy utrzymania czystości

BW We Care Clean RGB 72 DPI

Obserwujemy bardzo stopniowe otwieranie sie swiata na nowo, bardzo sie cieszymy, ze mozemy ponownie powitac w hotelach naszych stalych i lojalnych gosci, spelniajac jednoczesnie Panstwa oczekiwania w zakresie dbalosci o zdrowie i dobre samopoczucie. Zdajemy sobie sprawe, ze kiedy ponownie wyruszycie Panstwo w podróz, Wasza swiadomosc i oczekiwania w zakresie czystosci w hotelach beda jeszcze wyzsze i kluczowe przy wyborze noclegu.

Przez prawie 75 lat, Best Western® Hotels & Resorts pozostawał liderem w branży pod względem zapewnienia czystego, sprawnego i dobrze utrzymanego hotelu dla swoich gości. W 2012 r. sieć była pierwszą marką hotelową, która wprowadziła z sukcesem program I Care Clean obejmujący standardy utrzymywania wysokiej jakości czystości. W początkowej fazie rozwoju pandemii COVID-19, byliśmy również jednymi z pierwszych w branży, którzy wprowadzili standardy w zakresie wzmocnienia procedur związanych z utrzymaniem higieny i czystości w hotelach.
Dzisiaj kontynuując nasze zobowiązanie do zapewnienia Państwu bezpiecznego i zdrowego pobytu w tym trudnym czasie, wzmocniliśmy oraz udoskonaliliśmy nasze standardy czystości w formie nowego programu We Care CleanSM.

Program We Care Clean obejmuje procedury czystości w pokojach i częściach wspólnych, usprawnia procesy pozwalające na ograniczenie kontaktu na linii gość-personel, z jednoczesnym zachowaniem poziomu jakości usług i serwisu, oczekiwanych w każdym hotelu Best Western.

Przy najbliższym pobycie, z pewnością zauważycie Państwo kilka zmian, jak chociażby oznakowanie przypominające o zachowaniu minimalnej odległości od innych; niemniej możecie mieć Państwo pewność, że jednocześnie w hotelu nadal egzekwowane są podwyższone i kompleksowe standardy czystości. Program We Care Clean obejmuje pięć obszarów w hotelu :

Recepcja i Lobby :

  • Uproszczone procedury check-in oraz check-out dla ograniczenia kontaktu z personelem.
  • Obecność oznakowania linii zachowania bezpiecznego dystansu minimum 2 metry od innych, usunięte wybrane elementy wyposażenia w lobby jak : broszury, prasa, druki papierowe itp
  • Wzmocnione procedury regularnej dezynfekcji w Recepcji, lobby, ze szczególnym uwzględnieniem miejsc najczęściej dotykanych przez gości.
  • Zapewnienie dyspenserów lub chusteczek z płynem do dezynfekcji rąk na terenie hotelu.

Pokój, sprzątanie :

  • Wzmocnione procedury sprzątania i higieny w pokojach, po wyjeździe gościa, czekamy 24-72 godziny przed rozpoczęciem sprzątania pokoju i ponownym wynajmem, do każdej powierzchni w pokoju i łazience mają zastosowanie odpowiednie środki czystości i dezynfekcji przeznaczone do eliminacji wirusa Covid-19

Tymczasowe standardy śniadania

Zdajemy sobie sprawę, jak ważne jest zaoferowanie jakościowego śniadania podczas pobytu, dlatego wprowadziliśmy różne opcje śniadania, abyście otrzymali Państwo bezpieczny i zdrowy posiłek :

  • Oferta śniadania jest zgodna z lokalnymi wymogami i przepisami, w wybranych hotelach zamknięta restauracja/sala śniadaniowa dla uniknięcia gromadzenia się gości w jednym miejscu.
  • Opcja śniadania “ Na wynos” serwowana w większości hoteli z produktami spożywczymi, w zamkniętym opakowaniu.
  • Hotele mają możliwość serwowania śniadania w opcji śniadanie serwowane do stolika gościa lub też w formie pre-plate. Dla ograniczenia kontaktu gościa z produktami spożywczymi, powierzchniami bufetu oraz zapobieganiu transmisji wirusa.

Udogodnienia w częściach wspólnych :

  • Usługi rekreacyjne (fitness, basen, spa), sale konferencyjne – jeśli mogą być otwarte, są sprzątane przy użyciu odpowiednich środków chemicznych i dezynfekujących. Na zakończenie dnia, obszary te mogą być dezynfekowane z zastosowaniem zamgławiania/ozonowania itp.
  • Zapewnienie gościom dyspensera do dezynfekcji rąk lub żel/płyn/chusteczki do jednorazowego użytku. 

Wymagania dla personelu :

  • Personel zobowiązany jest do przestrzegania przepisów sanitarnych, do używania środków ochrony osobistej, częstego i dokładnego mycia rąk, personel służby pięter oraz pralni korzystający z masek oraz rękawiczek ochronnych.
  • Stanowiska pracy będą sprzątane i dezynfekowane po zakończeniu każdej zmiany.
  • Pracownik jeśli nie czuje się dobrze-zobowiązany jest pozostać w domu, wie jak postępować w przypadku podejrzenia kontaktu z osobą zarażoną Covid-19, jest na bieżąco szkolony z: procedur sprzątania, zachowania odpowiedniego, minimalnego dystansu itd. 
cleaning-policy

Zmodyfikowana oferta śniadaniowa

 

Troska o naszych gości oraz pracowników zawsze stanowiła rdzeń działalności Best Western Hotels & Resorts. W obliczu aktualnej sytuacji trwającej epidemii Covid-19, dbałość o bezpieczeństwo i zdrowie naszych gości nabrała jeszcze większego znaczenia. Dlatego też, w oparciu o wytyczne ekspertów, lokalnych służb sanitarnych oraz organizacji odpowiedzialnych za ochronę zdrowia, zmodyfikowaliśmy ofertę śniadania w naszych hotelach.W trosce o przestrzeganie zasady zachowania dystansu społecznego- możecie Państwo zauważyć stosowne zorganizowanie przestrzeni i większe odległości między stolikami. Zapewniliśmy również gościom dyspensery z płynem do dezynfekcji rąk, a personel regularnie dezynfekuje stoły i krzesła po każdym gościu. W wybranych lokalizacjach, restauracje lub sale śniadaniowe mogą być nadal zamknięte z uwagi na lokalne przepisy.Z powodu pandemii, wprowadziliśmy poniższe opcje śniadania. W zależności od sytuacji oraz lokalnych przepisów w miejscu, w którym hotel się znajduje, śniadanie może być podawane gościom w każdej, z następujących opcji : samoobsługowa wersja “ Na wynos” lub oferta śniadania w wersji ograniczonej; personel serwujący śniadanie do stolika gościa lub wszystkie produkty śniadaniowe w formie pre-plate.

  • Śniadanie na wynos (Grab & Go) zawiera :
  • 1 x owoc w całości
  • 1 x butelka wody lub soku owocowego
  • 1 x baton w opakowaniu jednorazowym (tj. granola, baton energetyczny itp.)
  • 1 x produkt z pieczywa lub ciasta w opakowaniu jednorazowym (np. słodka bułka, drożdżówka, muffin, croissant lub podobne)

Opcje śniadania w formie porcjowanych, indywidualnie pakowanych produktów do samoobsługi lub też w formie produktów serwowanych na talerzu (częściej niż w formie bufetu) obejmują poniższy wybór: Kanapka śniadaniowa zapakowana, burrito lub podobny produkt, z jajkiem, zawierający lub nie zawierający białko

  • Owsianka (pszenica, owies etc.)
  • Jogurt
  • Wybór dwóch rodzajów płatków śniadaniowych, muesli
  • Zapakowane muffin, ciastko lub pieczywo
  • Owoc – dwa rodzaje – porcjowane lub w całości

Czekamy na Państwa w hotelach Best Western, cieszymy się na możliwość spotkania i zadbania, abyście otrzymali Państwo zdrowy i bezpieczny posiłek.

 
cleaning-policy

Status Elite Best Western Rewards® 

Best Western® Hotels & Resorts dba o swoich gości i ceni członków programu Best Western Rewards. W dowód uznania za lojalność, członkowie zachowają swój obecny status Elite do 31 stycznia 2022 roku bez konieczności spełniania niezbędnych kwalifikacji.

Członkowie programu, których status został obniżony pod koniec 2019 r., zostali przywróceni  do poprzedniego poziomu i utrzymają ten status do 31 stycznia 2022 r. bez konieczności spełniania niezbędnych kwalifikacji.

Wszyscy członkowie BWR na całym świecie kwalifikują się do ochrony statusu Elite i nie są wymagane żadne działania z ich strony. Status zostanie zachowany dla wszystkich członków niezależnie od ich obecnego poziomu, zapewniając ochronę zarówno nowym, jak i wieloletnim klubowiczom. BWR to jedyny branżowy program lojalnościowy, w którym punkty nigdy nie tracą ważności, co oznacza, że ​​nieprzewidywalne okoliczności, które mogłyby uniemożliwić członkom wykorzystanie ciężko zdobytych punktów, nie mają na to wpływu.

Członkowie, którzy chcą pomóc osobom poważnie dotkniętym przez wirusa, mogą podarować punkty na rzecz funduszu charytatywnego BWHR, Best Western for a Better World®, który zobowiązał się do wspierania osób dotkniętych wirusem na całym świecie.  

Kiedy będziecie Państwo ponownie gotowi do podróży, my będziemy gotowi dzięki ulepszonym protokołom sprzątania, nowym ofertom śniadaniowym i elastycznym zasadom anulowania. Mamy nadzieję zobaczyć Państwa ponownie.

Menu

 Polski
Menu