• 1 Noc

Teraz jest czas, aby zdobyć odpowiednią ilość punktów BWR!

   Ekstra 1000 punktów Best Western Rewards     za noc! 



Skorzystaj z naszej oferty!

Pobyt w hotelach Best Western jest teraz naprawdę opłacalny!

Dzięki ofercie "1.000 punktów" za każdą rezerwację (w zależności od dostępności miejsc) możesz otrzymać dodatkowe 1.000 punktów Best Western Rewards za noc, niezależnie od tego, na którą lokalizację się zdecydujesz, czy to będzie duże miasto czy miejscowość wypoczynkowa. I oczywiście otrzymasz również swoje regularne punkty Best Western Rewards za każdą noc.

Brzmi świetnie, prawda? Czyż nie jest to jeden z wielu powodów aby zatrzymać się w jednym z naszych hoteli Best Western?

Zaloguj się na swoje konto członka klubu BWR, wpisz miejsce i datę podróży w oknie rezerwacyjnym a oferta "1,000 punktów" zostanie wyświetlona bezpośrednio dla Ciebie.

 


 


 

Jeżeli nie jesteś jeszcze członkiem klubu BWR zapisz się do programu i korzystaj z przywilejów członkostwa!


 


DOŁĄCZ DO PROGRAMU JUŻ DZIŚ


  

O sieci Best Western Hotels & Resorts

 

Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix (Arizona) jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4500* hoteli w ponad 100* miejscach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod 16 markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Executive Residency by Best Western®, Vīb®, GLō®, AidenSM, SadieSM, BW Premier Collection® i BW Signature Collection®. W wyniku niedawnego przejęcia Best Western wzbogacił swoją ofertę o marki: WorldHotels® Luxury, WorldHotels Elite i WorldHotels Distinctive. Portfolio uzupełniają marki franczyzowe SureStay®, SureStay Plus® oraz SureStay Collection®**. Działająca od ponad 70 lat Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wielokrotnie nagradzany system rezerwacji online i przez smartfony.

 

Best Western nieustannie bije rekordy branży w obszarze zdobywanych nagród i wyróżnień, wśród których są m. in. TripAdvisor® Certificate of Excellence uzyskany przez 66% hoteli sieci w Ameryce Północnej w 2018 roku, Business Travel News® plasująca drugi rok z rzędu Best Western Plus i Best Western na pierwszym miejscu marek hotelowych z segmentu upper-mid-price oraz mid-price, a także wyróżnienie Best Western Hotels & Resorts przez Fast Company miejscem w pierwszej dziesiątce najbardziej innowacyjnych firm w kategorii Augmented Reality/Virtual Reality. Od 10 lat Best Western zdobywa także nagrodę AAA® / CAA® Lodging Partner of the Year, uznającą zaangażowanie marki w świadczenie wyjątkowych usług dla blisko 60 milionów członków AAA / CAA w USA i Kanadzie. Hotele działające pod szyldem Best Western znalazły się też na wysokich miejscach rankingu J.D. Power’s 2018 North America Hotel Guest Satisfaction Index Study – zajmując pierwsze miejsce pod względem śniadań (kategoria żywności i napojów) dla obiektów mid-scale oraz drugie miejsce dla obiektów upper midscale. 

 

Już ponad 40 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Współpraca z AAA / CAA i Google® Street View otworzyła przed podróżnymi nowe możliwości interakcji z marką. Poprzez partnerstwo z Google® Street View, Best Western stała się także pierwszą firmą tej wielkości i skali, która wykorzystuje wirtualną rzeczywistość w udogodnieniach dla swoich klientów, ustanawiając nowy standard w branży i zmieniając sposób, w jaki goście oglądają hotele. * Liczby podane są w przybliżeniu, mogą ulegać zmianie i dotyczą również hoteli obecnie znajdujących się w budowie. ** Wszystkie hotele Best Western i SureStay mają własnych właścicieli i są niezależnie zarządzane.

 

 

 

 

Menu

 Polski
Menu