MOD_SEARCH_HOTELS_COLLAPSE
  • 0 Noce

Zostań dłużej za mniej!

 

Zostań dłużej za mniej!

Zyskaj 15% zniżki przy rezerwacji noclegów w hotelach Best Western.

 

Wybierasz się w służbową delegację? Chcesz odpocząć od pracy i potrzebujesz przedłużyć sobie weekend? Mamy dla Ciebie świetną wiadomość! Zarezerwuj minimum 3 noce w jednym z hoteli Best Western i skorzystaj z 15% zniżki na swój pobyt. To świetna okazja na obniżenie kosztu dla wszystkich podróżujących.

 

Zyskaj10%

 

Dodatkowe 10 % zniżki dla członków klubu Best Western Rewards!

Wystarczy, że dołączysz do programu Best Western Rewards!

 

Zarejestruj się w programie Best Western Rewards, aby skorzystać z dodatkowej 10% zniżki od ceny dostępnej w ofercie „Zostań dłużej za mniej”.

 

DOŁĄCZ TERAZ!

 

A jeżeli jesteś już członkiem programu, wystarczy że podczas rezerwacji zalogujesz się na swoje konto aby skorzystać z rabatu.

 

PołączOferty!%

 

Odbierz $20 na karcie podarunkowej Best Western.

Pamiętaj, że w okresie od 20.05.2019 do 02.09.2019 możesz otrzymać $20 na kartę podarunkową Best Western.

 

Aby otrzymać dodatkowe $20 skorzystaj z promocji Rewards Rush.

 

"Mieszkając dłużej masz możliwość na większą zniżkę!"

 

 

Co warto wiedzieć?

 

• Więcej o programie Best Western Rewards przeczytasz tutaj.

 

• Więcej o promocji Rewards Rush przeczytasz tutaj.

 

• Zniżka 15% obowiązuje przy rezerwacji minimum 3 nocy.

 

• Dodatkowe 10% zniżki jest dostępne dla uczestników programu Best Western Rewards

 

• $20 na karcie podarunkowej Best Western możesz otrzymać, biorąc udział w programie Rewards Rush.

 

• Przy rezerwacji prosimy o zapoznanie się z warunkami anulacji które mogą się różnić w zależności od hotelu.

 

ZAPISZ SIĘ DO PROMOCJI REWARDS RUSH!

 

 

 

O sieci Best Western Hotels & Resorts

Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix (Arizona) jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4500* hoteli w ponad 100* miejscach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod 16 markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Executive Residency by Best Western®, Vīb®, GLō®, AidenSM, SadieSM, BW Premier Collection® i BW Signature Collection®. W wyniku niedawnego przejęcia Best Western wzbogacił swoją ofertę o marki: WorldHotels® Luxury, WorldHotels Elite i WorldHotels Distinctive. Portfolio uzupełniają marki franczyzowe SureStay®, SureStay Plus® oraz SureStay Collection®**. Działająca od ponad 70 lat Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wielokrotnie nagradzany system rezerwacji online i przez smartfony.

Best Western nieustannie bije rekordy branży w obszarze zdobywanych nagród i wyróżnień, wśród których są m. in. TripAdvisor® Certificate of Excellence uzyskany przez 66% hoteli sieci w Ameryce Północnej w 2018 roku, Business Travel News® plasująca drugi rok z rzędu Best Western Plus i Best Western na pierwszym miejscu marek hotelowych z segmentu upper-mid-price oraz mid-price, a także wyróżnienie Best Western Hotels & Resorts przez Fast Company miejscem w pierwszej dziesiątce najbardziej innowacyjnych firm w kategorii Augmented Reality/Virtual Reality. Od 10 lat Best Western zdobywa także nagrodę AAA® / CAA® Lodging Partner of the Year, uznającą zaangażowanie marki w świadczenie wyjątkowych usług dla blisko 60 milionów członków AAA / CAA w USA i Kanadzie. Hotele działające pod szyldem Best Western znalazły się też na wysokich miejscach rankingu J.D. Power’s 2018 North America Hotel Guest Satisfaction Index Study – zajmując pierwsze miejsce pod względem śniadań (kategoria żywności i napojów) dla obiektów mid-scale oraz drugie miejsce dla obiektów upper midscale.

Już ponad 40 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Współpraca z AAA / CAA i Google® Street View otworzyła przed podróżnymi nowe możliwości interakcji z marką. Poprzez partnerstwo z Google® Street View, Best Western stała się także pierwszą firmą tej wielkości i skali, która wykorzystuje wirtualną rzeczywistość w udogodnieniach dla swoich klientów, ustanawiając nowy standard w branży i zmieniając sposób, w jaki goście oglądają hotele. * Liczby podane są w przybliżeniu, mogą ulegać zmianie i dotyczą również hoteli obecnie znajdujących się w budowie. ** Wszystkie hotele Best Western i SureStay mają własnych właścicieli i są niezależnie zarządzane.

 

 

 

Menu

 Polski
Menu