Aktualnosci w programie 2016

AKTUALIZACJA INFORMACJI NA TEMAT PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO BEST WESTERN REWARDS® 2016

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

Od kiedy obowiązują zmiany w programie?

Program lojalnościowy Best Western Rewards w nowej wersji obowiązuje od 1 stycznia 2016 r.

Dlaczego wprowadzane są zmiany do programu?

Program lojalnościowy Best Western Rewards jest uznawany za jeden z najlepszych programów tego typu w branży turystycznej.  Wprowadzane zmiany odzwierciedlają nasze stałe zobowiązanie, by poziom obsługi klientów programu był jak najwyższy.

W ostatnim czasie nie uzyskałem żadnych punktów. Czy otrzymane przeze mnie punkty wygasną?

W ramach obecnie obowiązującego programu punkty wygasają po upływie 13 miesięcy, jeśli uczestnik programu nie uzyskał żadnych dodatkowych punktów.  Od dnia 1 stycznia 2016 r. punkty nie będą wygasać.  Jeśli w ostatnim czasie konto było nieaktywne, należy się zalogować i sprawdzić datę ostatniej transakcji tak, aby upewnić się, czy do czasu wejścia w życie nowych zasad uzyskane punkty nie przepadną.

Czy w ramach nowego programu otrzymywanie punktów będzie łatwiejsze?

Jak najbardziej tak.  Obecnie wiele planów taryfowych nie umożliwia przyznawania uczestnikom punktów.  Mimo iż w niektórych przypadkach punkty nadal nie będą obowiązywać (link do odpowiedniego fragmentu warunków), to jednak będą one przyznawane za większość dokonywanych rezerwacji.

Jakie korzyści płyną ze statusu Gold i Diamond Select?

Uczestnicy posiadający status Gold otrzymują premię w wysokości 10%.  Uczestnicy ze statusem Diamond Select otrzymują premię w wysokości 50%, jak również inne ekskluzywne nagrody.  Aktywność po 1 stycznia 2016 r. będzie uwzględniana na potrzeby kwalifikacji do nadania nowych rodzajów statusów członkostwa.

Czy wzrośnie liczba punktów uprawniających do bezpłatnego noclegu?

Obecnie liczba punktów uprawniających uczestników programu do bezpłatnego noclegu w danym hotelu jest zazwyczaj taka sama na całym świecie.  Po 1 stycznia 2016 liczba punktów będzie się zmieniać w zależności od miesiąca.  Mimo iż niektóre hotele będą okresowo w ciągu roku wymagać większej liczby punktów, to całkowita liczba punktów wymaganych do realizacji nagrody zostanie obniżona.  Aby dowiedzieć się, ilu punktów wymaga dany hotel, proszę wybrać z rozwijanej listy taryf specjalnych „Punkty Best Western Rewards” na stronie:www.bestwestern.pl.

Czy liczba pokoi, z których można skorzystać w ramach wymiany punktów na bezpłatny nocleg, zwiększy się?

Tak. W ramach wprowadzanych obecnie zmian każdy hotel Best Western będzie dysponował określoną liczbą pokoi przeznaczonych na ten cel.  Ponadto okresy wyłączone z promocji nie będą już dotyczyć bezpłatnych noclegów.  

Na jakie inne nagrody poza bezpłatnym noclegiem będzie można wymieniać punkty?

Oprócz kuponów uprawniających do bezpłatnego noclegu, w ramach nowego programu punkty będzie można wymienić na karty Best Western Travel Cards, mile lotnicze, karty podarunkowe oraz inne nagrody. 

Jak sprawdzać i aktualizować dane na koncie?

Aby uzyskać dostęp do konta, należy się zalogować www.bestwestern.pl.  Pomoc przy logowaniu pod numerem infolinii 00800-441 1669.

Czy można zrezygnować z udziału w programie?

Jeśli pragnie Pan/Pani zrzec się uczestnictwa w programie lojalnościowym Best Western Rewards, proszę zadzwonić pod numer infolinii 00800-441 1669.

Czy otrzymam nową kartę członkowską?

Tak, pod warunkiem spełnienia warunków kwalifikujących do przyznania statusu elitarnego w 2015 r. (minimum 10 noclegów LUB 10 000 punktów).   Ewentualnie, jeśli nie spełnia Pan/Pani kryteriów nadania statusu elitarnego, może Pan/Pani wnioskować o przesłanie karty, logując się pod adresem www.bestwestern.pl lub drogą telefoniczną 00800-441 1669 - [infolinia bezpłatna].   Numer konta pozostaje bez zmian.

Menu

 Polski
Menu