Oferta Specjalna - Special Offer

  • 1 Noc

 

OFERTA SPECJALNA - rezerwuj wcześniej!

Podczas rezerwacji na co najmniej 14 dni przed przyjazdem
podaj kod "BWSALE"
i ciesz się cenami już od 140 PLN za pokój!

 

Jak wpisać kod

 

Planujesz wyjazd z rodziną, lub delegację? Przygotowujesz wszystko wcześniej, żeby mieć plan dopracowany w 100%? Mamy dla Ciebie świetną wiadomość! Zarezerwuj nocleg w jednym z hoteli Best Western na co najmniej 14 dni przed przyjazdem*, podaj kod promocyjny "BWSALE" i skorzystaj z promocyjnych cen już od 140 PLN za pokój. To świetna okazja na obniżenie kosztu dla wszystkich podróżujących.

*Oferta bezzwrotna i limitowana czasowo. Dostępna po wpisaniu kodu promocyjnego przy rezerwacji noclegu minimalnie na 14 dni przed przyjazdem.

ODBIERZ SWOJE 15% ZNIŻKI!

Polecane destynacje

 

OfertaSpecjalna

 

Dodatkowe 10 % zniżki dla członków klubu Best Western Rewards!

Wystarczy, że dołączysz do programu Best Western Rewards!

 

Zarejestruj się w programie Best Western Rewards, aby skorzystać z dodatkowej 10% zniżki od ceny
dostępnej w ofercie „Specjalna oferta - Rezerwuj Wcześniej”.

 

DOŁĄCZ TERAZ!

 

A jeżeli jesteś już członkiem programu, wystarczy że podczas rezerwacji zalogujesz się na swoje konto aby skorzystać z rabatu.

 

 

 

 

worldhotels crafted collection

ASPIRATIONAL

worldhotels crafted collection worldhotels-elite-full worldhotels elite collection worldhotels crafted

COLLECTION

best western premier collection Logo bw signatureC

BOUTIQUE

best western vib Sadie Aiden

TIMELESS

best western premier best western plus best western brands best western glo

VALUE

Sure Hotel Logo RVB Sure Hotel Plus Logo RVB Logo de l'hôtel sûr

EXTENDED STAY

best western excutive residency Logo RVB de Sure Hotel Studio Logo RVB de Sure Hotel Studio

O sieci Best Western Hotels & Resorts

Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix (Arizona) jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4500* hoteli w ponad 100* miejscach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod 16 markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Executive Residency by Best Western®, Vīb®, GLō®, AidenSM, SadieSM, BW Premier Collection® i BW Signature Collection®. W wyniku niedawnego przejęcia Best Western wzbogacił swoją ofertę o marki: WorldHotels® Luxury, WorldHotels Elite i WorldHotels Distinctive. Portfolio uzupełniają marki franczyzowe SureStay®, SureStay Plus® oraz SureStay Collection®**. Działająca od ponad 70 lat Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wielokrotnie nagradzany system rezerwacji online i przez smartfony.

Best Western nieustannie bije rekordy branży w obszarze zdobywanych nagród i wyróżnień, wśród których są m. in. TripAdvisor® Certificate of Excellence uzyskany przez 66% hoteli sieci w Ameryce Północnej w 2018 roku, Business Travel News® plasująca drugi rok z rzędu Best Western Plus i Best Western na pierwszym miejscu marek hotelowych z segmentu upper-mid-price oraz mid-price, a także wyróżnienie Best Western Hotels & Resorts przez Fast Company miejscem w pierwszej dziesiątce najbardziej innowacyjnych firm w kategorii Augmented Reality/Virtual Reality. Od 10 lat Best Western zdobywa także nagrodę AAA® / CAA® Lodging Partner of the Year, uznającą zaangażowanie marki w świadczenie wyjątkowych usług dla blisko 60 milionów członków AAA / CAA w USA i Kanadzie. Hotele działające pod szyldem Best Western znalazły się też na wysokich miejscach rankingu J.D. Power’s 2018 North America Hotel Guest Satisfaction Index Study – zajmując pierwsze miejsce pod względem śniadań (kategoria żywności i napojów) dla obiektów mid-scale oraz drugie miejsce dla obiektów upper midscale.

Już ponad 40 milionów podróżujących należy do wielokrotnie nagradzanego programu lojalnościowego Best Western Rewards®, jednego z nielicznych programów, w których zebrane punkty nigdy nie tracą ważności i mogą być wymieniane na pobyt w każdym hotelu sieci na całym świecie. Współpraca z AAA / CAA i Google® Street View otworzyła przed podróżnymi nowe możliwości interakcji z marką. Poprzez partnerstwo z Google® Street View, Best Western stała się także pierwszą firmą tej wielkości i skali, która wykorzystuje wirtualną rzeczywistość w udogodnieniach dla swoich klientów, ustanawiając nowy standard w branży i zmieniając sposób, w jaki goście oglądają hotele. * Liczby podane są w przybliżeniu, mogą ulegać zmianie i dotyczą również hoteli obecnie znajdujących się w budowie. ** Wszystkie hotele Best Western i SureStay mają własnych właścicieli i są niezależnie zarządzane.

 

 

 

Menu

 Polski
Menu